John Couch Adams

Parintii John Couch Adams s-au Tabitha Knill Grylls si Thomas Adams. Familia a fost unul sarac cu Thomas fiind un agricultor chirias in timp ce Tabitha, de asemenea, a venit de la o familie de fermieri. Thomas si Tabitha de crescatorie din apropierea orasului Launceston, Cornwall, si a fost pe Lidcott ferma ca Ioan, cel mai mare dintre parintii cei sapte copii, sa nascut. John Couch Adams a fost numit dupa unchiul mamei sale, John Couch. Este deosebit de potrivit ca acest lucru ar fi cazul, deoarece John Couch a furnizat unele educatie pentru Tabita care a mostenit biblioteca sa, care a inclus mai multe carti de astronomie. A fost aceasta biblioteca, in special carti de astronomie in ea, care a tras interesul lui Ioan ca el a crescut. Hutchins scrie [ 3 ]: -

Adams a fost adus intr-o familie stransa Wesleyan si a avut urechea mamei sale bune si dragostea de muzica.

Ioan a participat la scoala din sat din apropiere, la Laneast, unde a studiat greaca si algebra, pana cand el avea doisprezece ani cand a mers la o scoala privata, la Devonport condusa de varul sau, Pr. Ioan Grylls Couch. El a participat, de asemenea, la scoli si Saltash Landulph. La scoala Devonport-a continuat studiile de clasice, a aratat capacitatea de mare matematice si a devenit cunoscut pentru abilitatile sale considerabile pentru calcule exacte numerice. Acesta a fost in aceasta perioada ca primul a devenit interesat de astronomie si in 1835, in timp ce la Landulph, el a observat Halley e cometa. A lucrat ca o eclipsa inelara de Soare va fi vizibila in Lidcot in 1836, si el a fost acolo pentru a face observatii. Abilitatile sale matematice au fost, totusi, autodidact pentru a invatat putin din subiect la scoala. El va merge la Institutul de Mecanica Devonport ", in cazul in care el sa uitat in sus articole pe matematica si astronomie.

Adams a fost educat la Colegiul St John, Cambridge, dar acest lucru a fost posibil numai printr-o serie de circumstante fortuite. Mama lui a primit o mostenire mic in 1836, Adams a castigat bani ca tutor in 1837, si a castigat apoi o bursa la Colegiul St John. Aceste surse de bani a facut o educatie universitara pentru el posibil, dar financiar dificil. El a inceput sa de licenta curs de matematica in luna octombrie 1839 si a absolvit ca Senior Wrangler (partea de sus clasat pe locul din clasa I), patru ani mai tarziu avand, mai degraba remarcabil, a castigat premiul intai in testamentul greaca in fiecare an. In examinarile matematice Tripos din 1843 el se spune ca a fost distins in dublu marcile de Wrangler In al doilea rand, care, daca este adevarat, este o realizare incredibila. De asemenea, in 1843, el a devenit primul castigator lui Smith si a devenit un membru al Colegiului Sf. Ioan. El nu a petrecut tot timpul pe cercetare, cu toate acestea, el a dat meditatii pentru studenti, astfel ca ar putea castiga bani pentru a trimite acasa pentru a ajuta cu educatia fratelui sau. Noi ar trebui sa retineti ca din cei trei frati, Thomas Adams a devenit un misionar, George Adams a devenit un agricultor, in timp ce William Grylls Adams a devenit profesor de filozofie naturala si astronomie la Kings College, Londra, si a fost ales membru al Royal Society.

La 3 iulie 1841, in timp ce inca o licenta, Adams a facut o nota pe care el a decis sa investigheze: -

... abaterile de la propunerea lui Uranus... in scopul de a afla daca acestea pot fi atribuite actiunii unei planete nedescoperite dincolo de ea.

In septembrie 1845 Adams a dat informatii exacte cu privire la pozitia a noua planeta a lui James Challis, director al Observatorului Cambridge. Challis a dat Adams o scrisoare de introducere a Airy, astronomul regal
la Greenwich. Adams numit de doua ori la Greenwich pe parcursul lunii octombrie a incerca sa vezi Airy, dar el nu a facut o rezervare si nu a reusit. El a facut concediul de date ofera pozitia sa prezis care Airy a primit si a trimis o scrisoare catre Adams cu ceea ce el considera o intrebare vitala. Adams simtit ca Airy cauza "lui a fost banal si asa nu au raspuns. Actiunea nu a fost luata de catre Observator Cambridge. Sampson scrie [ 5 ]: -

Adams-a spus nimeni, nici nu Challis, nici nu Airy.

Glaisher, in [ 8 ], rapoarte ca Adams a spus ca se asteapta Airy ar fi: -

... comunicate rezultatele mele in randul corespondentilor sai.

Glaisher concluzioneaza [ 8 ]: -

Ca profesor la Universitatea [Challis] nu ar fi trebuit sa dispuna de un tanar Senior Wrangler, prin modestie sau timiditate sau lipsa de experienta, de a face astfel de nedreptate la el insusi.

In noiembrie 1845 Adams a fost ales membru al Royal Society Astronomic, nu pe puterea de previziunile sale pentru noua planeta, care a ramas necunoscuta, ci mai degraba pentru Elemente de hartie a lui Faye cometa in care, Challis a raportat: -

... [Adams] sugereaza ca aceasta cometa, poate, poate nu, au fost mult timp se deplaseaza in orbita sa actuala, si ca, la fel ca in cazul cometei din 1770, suntem datori la actiunea de Jupiter pentru aparitia sa prezenta.

Urbain Le Verrier e Predictii a fost publicata in iunie 1846 in timp ce Adams "Predictii era inca cunoscut doar de a Challis si Airy. In ciuda aceasta predictie publicate fiind apropiat de cel de Adams, a facut inca nici o cerere cu privire la rangul sau de precadere. Ciudat, Airy a scris Le Verrier cu aceeasi intrebare el a pus la Adams, dar inca nu a mentionat "Predictii (de fapt Adams" Adams nume nu a fost mentionata). Acesta a fost Le Verrier e predictie care a condus la descoperirea lui Neptun la 23 septembrie 1846 de Galle de la Observatorul din Berlin.

Hutchins scrie in [ 3 ]: -

Adams a fost lionized in universitatea sa, perceputa ca avand in minte cele mai imaginative engleza matematice si putere de calcul de la Newton. El niciodata nu a rostit un cuvant impotriva Challis sau Airy, si ca reticenta si natura lui genialul endeared-l la mai multe.

Royal Astronomical Society a fost intr-o pozitie dificila peste Adams si Le Verrier. La reuniunea sa din 14 noiembrie 1846, precum si de comunicatii de la Airy si Challis explice actiunile lor in ceea ce priveste Predictii Adams ", un document de la Adams a fost citit Explicarea dreptul de nereguli observate in miscarea lui Uranus Sampson scrie in [. 5 ]: -

Nu este o fraza de plangeri, amaraciune, sau regret. Exista un cuvant greu personale la toate. cu exceptia unui singur pasaj generos concesionare slava intreg la Le Verrier.

Adams a participat la reuniunea de la persoana si se spune ca a [ 5 ]: -

... sa comportat ca un baiat timid.

Lucrarea sa a fost publicata in ianuarie 1847. Totusi, acest text Royal Astronomical Society se aruncat in problema imposibil de cine ar trebui sa primeasca Medalia de aur. Normele lor permis numai o medalie care urmeaza sa fie acordate dupa atat de multe argumente nu a primit o Medalie de Aur pentru descoperirea lui Neptun. Adams a fost, totusi, acordat Medalia de Aur in 1866 pentru munca sa cu privire la perigeu lunar si acceleratie.

In 1852 comuniunea lui Adam la Colegiul St John sa incheiat asa ca a devenit somer in mod eficient, desi el a continuat cercetarile sale. Cu toate acestea, in februarie 1853 a fost ales intr-o bursa la Pembroke College, Cambridge, a fost reluata si de predare. El a fost de a organiza acest Fellowship, in plus fata de alte posturi, pana la moartea sa. Adams devenit profesor Regius de Matematica de la St Andrews, in octombrie 1857. A fost o posesiune scurta de scaun pentru, in martie 1859, el a reusit Peacock ca profesor Lowndean al Astronomiei si de Geometrie de la Cambridge si a ocupat functia de peste 32 de ani. El a devenit director al Observatorului Cambridge in 1861, ci mai degraba negociabil conditii neobisnuite, pentru numirea sa. Observatorul a fost slab finantate si Challis a incercat din greu pentru a obtine sprijin pentru ea. In cele din urma, in decembrie 1858, Challis aranjate cu Anne Sheepshanks ca ea face o donatie in memoria fratelui ei. Challis si Stokes abordat Adams sa-si asume directoratul in locul Challis, care doresc sa paraseasca postul. Adams a fost interesat de locul de munca teoretica, nu in observarea, asa ca a facut conditii care el nu ar fi de a observa sau procesa datele. El ar putea demisiona in cazul in care pozitia a constatat ca locul de munca, in orice mod interferat cu cercetarile sale. Toate acest lucru a fost posibil, deoarece donarea Sheepshanks activat un asistent senior care urmeaza sa fie angajati sa desfasoare activitati de observare.

In octombrie 1862 Adams sa intalnit Elizabeth Bruce, de la Dublin, care era un prieten de-al sotiei lui Stokes ". S-au intalnit din nou in decembrie, cand Adams au deplasat catre Irlanda pentru a oferi pozitia de asistent senior la Andrew Graham, director de Markree observator. Adams propus casatoria cu Elizabeth si s-au casatorit pe 02 mai 1863.

Adams a facut multe alte contributii la astronomie, in special studiile sale de ploaia de meteoriti Leonid. El a prezis corect in 1864, ca ploaia de meteoriti va avea loc in noiembrie 1866. Calculul a fost orbita o sarcina extrem de dificila, deoarece efectul de perturbatii planetare a trebuit sa fie luate in considerare. In martie 1867, el a aratat ca orbita de ploaia de meteoriti a fost foarte similara cu cea a lui cometa Tempel. El a fost capabil de a incheia in mod corect ca ploaia de meteoriti a fost asociata cu faptul ca cometa. Newall scrie in [ 5 ]: -

Si astfel a fost stabilit relatia stransa dintre comete si meteoriti.

Adams a petrecut prea mult efort cu privire la problema complexa de o descriere a miscarii Lunii, oferind o teorie care a fost mult mai precise decat cea a lui Laplace. El a inceput aceasta lucrare in 1851, atunci cand ales ca presedinte al Societatii Astronomice Regale si a prezentat o lucrare la Societatea Regala in 1853, in care el a aratat ca Laplace a omis termeni din ecuatiile sale care nu au fost neglijabile. Corectii sa de a lui Laplace de munca "e redus la jumatate discrepanta dintre orbita observate si prezis o. Eroare este cunoscut acum pentru a fi din cauza mareei trageti de Luna de pe Pamant, care este incetinirea rotatia Pamantului. Este corect sa spunem ca francezii nu au fost incantati sa vedem Adams corectarea Laplace, in special deoarece ei au reactionat violent cativa ani mai devreme, atunci cand l-au vazut in incercarea de a reduce de la Le Verrier slava lui.

Adams studiat, de asemenea, magnetism terestru, determinat constantele Gaussian magnetic la fiecare punct de pe Pamant si a realizat harti cu linii de contur de variatie magnetice egale, care au fost publicate dupa moartea sa. El a dat, de asemenea, tabele de pozitii ale satelitilor lui Jupiter, a petrecut mult timp pe un catalog de ??Newton "lucrari s, i calculat Euler e constanta la 236 zecimale. In toate a scris despre 50 de lucrari, dintre care unsprezece au fost la matematica pura, dar a fost pasiunea pentru perfectiune care a impiedicat-l publicarii mult mai mult. Glaisher scrie [ 8 ]: -

Pentru patruzeci si cinci ani lui [puternic] minte a fost in mod constant directionat catre cercetare matematice legate in principal de astronomie [dar din cauza lui] dorinta innascuta pentru perfectiune [a publicat putin].

Adams va fi cel mai bine aminte, cu toate acestea, pentru rolul sau de co-descoperitor al Neptun. Ne intoarcem la acest subiect acum, deoarece diferenta dintre rolul sau in aceasta descoperire si ca de Le Verrier este mai bine inteles atunci cand personajul lui Adams este studiat. Un student coleg de la Cambridge ar putea aminti cu greu Adams si descris-l ca: -

Un om destul de mic, care a mers repede, si purta o haina decolorata de culoare verde inchis.

Intotdeauna meticulos, Adams a avut o reputatie pentru construirea intrebari matematice pentru studentii sai, care au fost admirate de toti pentru frumusetea lor (cu exceptia, poate, elevii fiind examinate!). El a fost un om de invatare mare studiaza istoria, literatura, biologie si geologie. El a avut un interes deosebit in politica si a fost atat de afectat de razboiul franco-prusac, care, in conformitate cu [ 10 ]: -

... el ar putea lucra abia sau de somn.

El niciodata nu a laudat realizarile sale si, de fapt, el a refuzat un titlu nobiliar, care a fost oferit sa-l in 1847. El a facut, totusi, sa accepte diplome de onoare de la Oxford, Dublin, Edinburgh, si Bologna. El a fost ales pentru a Royal Society, Academia St Petersburg, si a Academiei de Stiinte.

Dupa descoperirea lui Neptun, Adams intalnit prima oara pe Le Verrier in Oxford, in iunie 1847. In conformitate cu [ 8 ]: -

El a rostit nici o plangere, el a pus nici o revendicarea prioritatii, Le Verrier a avut nici un admirator mai calde.

In 1868 Le Verrier a fost sustinuta cu Medalia de Aur a Societatii Astronomice Regale pentru teoriile sale de Mercur, Venus, Pamant si Marte. Adams, in calitate de presedinte al Societatii, a dat adresa atunci cand Le Verrier a primit Medalia de Aur din nou in 1876, pentru teoriile sale de Jupiter, Saturn, Uranus si Neptun. Cu toate acestea, cu acest prilej, Le Verrier a fost bolnav si nu a putut participa in persoana.

Interesele adams "in afara stiintei sunt descrise de catre Hutchins [ 3 ]: -

Adams a fost o casnicie fericita, profund devotat, si sa bucurat de vizite sociale, oaspetii casei, muzica de divertisment,, dans, petreceri, plimbarile lungi de zi cu zi, crochet, boluri, si whist. El a impartasit interesul contemporane in hipnoza si oculte. Un bibliofile, atunci cand nu socializare in seara a citit. El a participat la intalnirile saptamanale de familie, un club de luat masa universitate, cel putin 1860 - 1889. El a fost mult mai implicat in colegiu si universitate de afaceri.

In octombrie 1889 Adams sa imbolnavit grav, cu o hemoragie stomac. El a revenit, dar boala a recidivat si acest ciclu se repeta de cateva ori pana in iunie 1891. Din acest moment era clar ca nu de recuperare va avea loc. El a murit la Observator Cambridge.

Portretul de mai sus a fost luata atunci cand el a fost in St Andrews de catre fotograf pionierul John Adamson.

Articolul de: JJ O'Connor si EF Robertson