Since 2004, our University project has become the Internet's most widespread web hosting directory. Here we like to talk a lot about web servers, web development, networking and security services. It is, after all, our expertise. To make things better we've launched this science section with the free access to educational resources and important scientific material translated to different languages.

Karl O. Christe

Profesor de cercetare de Chimie
Chimie Anorganica

BS, 1957, MS, 1960, Ph.D., 1961, Universitatea Tehnica din Stuttgart
Oficiul pentru: ACB 206
Telefon: (213) 740-3552
Fax: (213) 740-6679
E-mail: kchriste@usc.edu
Grupul Home

De cercetare Focus

Interesele noastre sunt foarte largi si o gama de la studiile de baza la cercetarea aplicata Guvernul academice, sau de interes industrial. Suntem deosebit de interesati de materiale de inalta densitate a energiei (HEDM), chimie anorganica grup principal, chimie si polynitrogen nitramine, de mare de oxigen de transport, lichide ionice energetica, chimie la limitele de oxidare si de coordonare, precum si sinteza si caracterizarea de noi si carbocation fluorocarburi compusi. Munca noastra exploateaza sinergismul de teorie si de sinteza si de foarte mult beneficiaza de colaborari stranse cu grupuri numeroase de teoreticieni. Scopul principal al cercetarii noastre este de a avansa stadiul actual al tehnicii si sa depuna eforturi pentru spectaculos break-through, mai degraba decat pentru solutionarea mici imbunatatiri incrementale.

Exemple tipice de pauza-prin realizari, obtinute de noi in trecut, includ sinteze primul roman cationi, cum ar fi NF 4 + [1] sau CLF 6 + [2], care sunt derivate din molecule mama nonexisting, chimice prima sinteza de fluor elementar [3], care in conformitate cu manuale a fost imposibil, sinteza de XeF 5 - [4] si IF 5 2 [5], care constituie primele exemple de pentagonale plane AX5 specii, dezvoltarea unei sinteze cu adevarat pentru anhidra solubil "gol" de fluor ion [6], care a condus la o renastere in chimie mare numar de coordonare [7], sinteza N 5 + [8], care este singura specie stabila polynitrogen in mai mult de 100 de ani si doar de-al doilea cunoscut om polynitrogen preparable la scara macroscopica, identificarea spectroscopice de N ciclic 5 - anioni [9], sinteza a primului-oxigen echilibrat lichide ionice energetic pentru cererile monopropellant lichide [10], prepararea si caracterizarea de peste 40 de noi polyazides [11] si lor asociere cu energic contra-ioni ca, de exemplu, in [N 5] + [B (N 3) 4] - [12], precum si evolutiile din prima scale cantitative pentru punctele forte oxidant [13] si acidities Lewis [14].

Selectate pentru Publicatii

1.

"Tetrafluoronitronium (V) de cationi, NF 4 +," KO Christe, JP Guertin, si AE Pavlath, Inorg. Nucl. Chim. Scrisori, 2, 83 (1966).

2. "Hexafluorochlorine (VII) de cationi, CLF 6 +," KO Christe, Inorg. Nucl. Chim. Scrisori, 8, 741 (1972).
3. "Sinteza chimica a Fluor Elemental," KO Christe, Inorg. Chem, 25., 3721 (1986).
4. "Pentafluoroxenate (IV) de anioni, XeF 5 -, primul exemplu de Pentagonal Planar AX 5 specii," KO Christe, CE Curtis, HP Mercier, JCP Sanders, GJ Schrobilgen, si D. Dixon, J. Am. Chim. Soc, 113., 3351 (1991).
5. "Pentagonal Planar AX 5 specii: Sinteza si caracterizarea de Dianion pentafluorura de iod (III), IF 5 2 -," KO Christe, WW Wilson, GW Drake, DA Dixon, JA Boatz, si RZ Gnann, J. Am. Chim. Soc, 120., 4711 (1998).
6. "Sinteze, Properties, si Structuri de Fluorul tetrametilamoniu Anhidru si a 01:01 aduct cu trans-3-Amino-2-butena nitril," KO Christe, WW Wilson, RD Wilson, R. Bau, si J. Feng, J. Am. Chim. Soc, 112., 7619 (1990).
7. "Heptacoordinated Main-Group Fluorurile si Oxyfluorides," KO Christe, CE Curtis, DA Dixon, HPA Mercier, JCP Sanders, GJ Schrobilgen, si WW Wilson, in Capitolul 5 "Chimie Anorganica de fluor Spre secolul 21" ACS Simpozion Seria 555 (1994 ).
8. "N 5 +: Un roman Polynitrogen Ion Homoleptic ca High Energy Material densitate," KO Christe, WW Wilson, JA Sheehy, si JA Boatz, Angew. Chim. Int. Ed, 38., 2004 (1999).
9. "Detectarea experimentala a Pentaazacyclopentadienide (Pentazolate) Anion, ciclo-N 5 -," A. Vij, JG Pavlovici, W. Wilson, V. Vij, si KO Christe, Angew. Chim. Int. Ed, 41., 3051 (2002),.
10. "Oxigen lichid echilibrat energetic Ionice," CJ Bigler Jones, R. Haiges, T. Schroer, si KO Christe. Angew. Chim. Int. Ed, 2006., A publicat on-line.
11. "Dovezi experimentale pentru Linear Metal-azida Obligatiuni. Binary Grupa 5 azide Nb (N 3) 5, Ta (N 3) 5, [Nb (N 3) 6] - si [Ta (N 3) 6] -, si 1:1 aducti de Nb (N3) 5 si Ta (N 3) 5 cu CH 3 NC, "R. Haiges, JA Boatz, T. Schroer, M. Yousufuddin, si KO Christe, Angew. Chim. Int. Ed, 45., 4830 (2006) si referintele citata.
12. "Materiale noi de mare densitate de energie. Sinteza si caracterizarea de N 5 + P (N 3) 6 -, N 5 + B (N 3) 4 -, N 5 + HF 2 - _nHF, N 5 + BF 4 -, N 5 + PF 6 -, si N 5 + SO 3 F -, "R. Haiges, S. Schneider, T. Schroer, si KO Christe, Angew. Chim. Int. Ed, 43., 4919 (2004),.
13. "O Scale cantitative pentru Forta de oxidare a Fluorinators oxidativ," KO Christe si DA Dixon, J. Am. Chim. Soc, 114., 2978 (1992).
14. "O Scale cantitative pentru Acidities Lewis bazate pe afinitati Absolute Ion Fluorura," KO Christe, DA Dixon, si D. McLemore, J. Am. Chim. Soc., Urmeaza sa fie publicate.
Published (Last edited): 16-09-2011 , source: http://chem.usc.edu/faculty/Christe.html