Comunicarea cu universul

Source: http://www.kurzweilai.net/communicating-with-the-universe

[+]
In urmatorii milioane de ani, un descendent al internetului va menţine legătura cu planete locuite tot parcursul galaxiei noastre şi să înceapă să se răspândească în univers mai mare, conectarea la nenumărate civilizaţii noi sau existente în Universenet, o reţea de inteligenţă final.
(actualizat)

Publicata initial in Anul milioane: Stiinta la muchiei Far de cunoştinţe.

Pământul are deja informaţii de intrare la Universenet. Ori de câte ori turnuri cu microunde sau a sateliţilor trimite traficul pe Internet, unele dintre scurgeri de energie off, transmiterea de date neintenţionat în spaţiu. Primele mesaje de e-mail transmise prin intermediul turnuri cu microunde în 1969 de către predecesorul internetului, ARPANET, au (teoretic) călătorit treizeci şi nouă de ani-lumină până în prezent, modul trecut, sistemul de cea mai apropiata stea, Alpha Centauri, patru ani-lumină depărtare. În practică, astfel de semnale slabe sunt, probabil, ingropat in zgomot de radio cosmice.

Acum, NASA intenţionează să o facă în mod intenţionat. Internet interplanetar (IPI) ar trebui să permită NASA de a lega pe Internet de pe Pământ, nave spaţiale, în cele din urmă şi Luna, Marte, şi dincolo de [1] Până la Anul Million., Miliarde de "inteligente praf" senzori va fi conectat la un descendent îndepărtat de IPI, schimbul de date în timp real sau prin store-and-forward protocol sau fără fir plasă (o reţea care se ocupă de mulţi-la-mai-mulţi conexiuni şi este capabil de dinamic actualizarea şi optimizarea aceste conexiuni), nave spaţiale pe planete şi în. [ 2]

Între timp, un important viitorul apropiat se vor utiliza pentru urmărirea asteroizi, comete, şi junk spaţiu, schimbul de tri-dimensională de locaţie şi de poziţia de date de timp (similare cu GPS de pe Pamant), prin intermediul hameiului mai multe dintre senzori. Călători, odată ce la preţuri accesibile spatiu personal, este disponibil, IPI ar putea servi ca bază a unei versiuni interplanetar de control al traficului aerian. Sistemul IPI ar putea deveni, de asemenea, standard, cu protocolul de comunicatii cum ne vom extinde dincolo planetelor sistemului solar, şi apoi dincolo de stele şi de la alte galaxii. Am putea începe cu planete locuibile, eventual, dincolo de sistemul solar, cum ar fi Gliese 581d, a treia planeta de roşii pitice steaua Gliese 581 (aproximativ douazeci de ani-lumina distanta de Pamant), dacă vom detecta semne de viata inteligente acolo.

Dar, prin unde radio sau lasere pentru a comunica cu civilizatii in jurul altor stele, să nu mai vorbim în alte galaxii, necesită cantităţi uriaşe de energie. Exact cât de multă energie? Asta depinde în principal despre distanţă, frecvenţă, eficienţa directionale de antene, şi-a asumat capacitatea de civilizaţie le primeşte pentru a detecta semnale în mijlocul zgomotului electromagnetic extrem de spaţiu. În 1974, telescopul Arecibo transmis un mesaj radio de 210-byte care vizează roiul globular M13, unele douăzeci şi cinci de mii de ani-lumină distanţă. Acesta a fost transmis cu o putere de un megawatt-destula energie pentru a alimenta aproximativ o mie de case, cu ajutorul unui fascicul îngust pentru a realiza un EIRP (putere echivalentă radiată izotrop) de 20 trilion de waţi. Asta a făcut cel mai puternic semnal de om vreodată trimis. (Ea a mers 0,14 la sută din drum, până în prezent.)

Arecibo foloseşte un vas mare. O altă modalitate de a crea un fascicul ingust de mare putere de energie de radio cu microunde este de a construi o antenă etape-matrice cu mai multe feluri de mâncare întins pe o suprafaţă mare.Acestea ar putea fi amplasate pe Lună sau într-un punct Lagrange (una din locatiile stabile în axa Pamant-Luna-Soare). Sau un laser de mare putere ar putea fi utilizate. Cum extrem de reglaj electric? Privind spre Anul Million, după cum am ajunge la noduri de comunicare orbiteaza stele mai îndepărtate, sau în alte galaxii, vom avea nevoie de a folosi o mulţime de putere, la fel de mult ca intreaga putere a Soarelui. O civilizaţie în stare să facă acest tip de inginerie cosmică este de mentionat ca Kardashev tip II, sau KT-II [a se vedea capitolul 8].

Prin contrast modest, civilizaţia noastră utilizat de aproximativ cincisprezece terawatt-oră în 2004 (un terawatt-oră este de un miliard de kilowaţi-oră) de energie electrică [3]. Universitatea din New York Fizică Profesor Emerit Martin Hoffert şi alţi oameni de ştiinţă calcula că, în cazul nostru Consumul de energie creşte cu doar două procente pe an, apoi, în doar 400 ani vom avea nevoie de toată puterea solara primit de catre Pamant (1016 W = 10.000 terrawatti). Iar într-o mie de ani, vom solicita toate puterea Soarelui (4 × 1026 waţi) [4] Hoffert şi alţi oameni de ştiinţă. Propune spaţiale energia solară ca o soluţie viitoare majore. Solar flux este de opt ori mai mare in spatiu peste media de suprafaţă de pe Pamant noros şi disponibil 24 de ore pe zi, spre deosebire de panourile solare de energie de pe Pamant. Sateliţi de alimentare situată în orbită geostaţionară (cum ar fi satelitii de comunicare) ar folosi o bancă de receptori fotovoltaice pentru a converti energia Soarelui la undele radio. Această energie ar putea fi transferate wireless până la o mare "rectenna" sau antena rectificare în cazul în care energia microundelor de intrare este rectificat (convertit) pentru utilizarea în reţeaua de energie electrică de pe Pamant, transformând-o în energie electrică de distribuţie.Alternativ, fascicule laser ar putea înlocui semnalele de radio-frecvenţă. [5] Odată ce infrastructura este în vigoare pentru lansarea punct de vedere economic bazate în spaţiu sateliţi de energie solară, aceleaşi tipuri de microunde sau sisteme laser ar putea fi orientate spre stele pentru comunicarea în altă parte.

În cele din urmă, atunci când am devenit mai întâi un KT-I şi apoi o civilizaţie KT-II, vom ajunge chiar mai departe afară la supergalaxies şi chiar la grupuri de supergalaxies, care ar putea necesita civilizaţie a III-one capabil să controleze puterea unui tip întreaga galaxie, unele waţi 1036. Latenţele comunicare (întârzieri de transport) pentru un astfel de sistem ar fi de milioane sau chiar sute de milioane de ani. (Două căi de latenţă este deja o problemă pentru astronauţi în sistemul solar, în creştere ne transmite informaţii în locuri mai departe de Pământ, sau ori de câte ori oamenii şi posthumans sfârşesc, poate încărcat într-un creier Matrioshka, care va fi înlocuit sistemul existent solar ) Chiar. cea mai apropiata stea, Alpha Centauri, nu a putut răspunde la un mesaj mai devreme de opt ani dupa ce a fost trimis. Vorbiţi despre neticheta rău.

Este posibil ca locuitorii din Anului milioane de euro vor rezolva acest interval de timp, cu fapte extrem de inginerie cosmice, cum ar fi gauri de vierme, sau chiar de comunicare prin universuri paralele. [6] O posibilitate interesanta este utilizarea a cuantice, adică, permiţându-un atom încurcate sau de fotoni de a transporta informaţii pe o distanţă, teoretic oriunde în univers (o dată pe fotonii iniţiale au fost primite), sau "infricosatoare acţiune-la-a-la distanţă," aşa cum Einstein a numit. [7] Un experiment de testare posibilitatea de comunicare cu ajutorul acest principiu este în curs de desfăşurare în Facilitatea de Fizica cu laser de la Universitatea din Washington, de către profesorul John G. Cramer. [8] Cramer uimit fizicienii de la un joint Institutului American de Fizica / Asociatiei Americane pentru Progresul a conferinţei Science în 2006 de a prezenta dovezi experimentale că rezultatul unui experiment cu laser ar putea fi afectate de o viitoare de măsurare: un mesaj a fost trimis la un moment dat cincizeci microsecunde în trecut [9] Acest lucru conduce la o idee si mai bizara:. retrocausal de comunicare viitoare de influenţare a trecut, după cum teoretic fizician Jack Sarfatti (sursa de inspiratie pentru Doc în filmul Back to the Future), a propus. [10] Deci, în principiu, probabil s-ar putea trece de viteza de-a-lumină de prescripţie şi au mesaje arată într-o galaxie îndepărtată cu mult înainte de acestea ar fi putut fi primite prin radio sau de transport cu laser, sau chiar înainte ca acestea au fost trimise!

Web la ET: Descarcă Acest

Oamenii nu s-ar putea fi prima specie tehnologice pentru a explora galaxia. Să presupunem că sonde străin ne asteapta in orbita sau pe Lună (ca obelisc în Arthur C. Clarke 's "Sentinel", şi versiunea sa de film, 2001: A Space Odyssey) sau la punctele Lagrange [11] Dacă este aşa, vom avea nevoie numai. de a răspunde cu semnalele dreptul de a declanşa o conexiune asemanatoare cu conectarea la un server FTP cu adresa IP dreapta, numele de utilizator şi parola. Sonde ar putea fi chiar şi acum împrăştiate în jurul sistemului solar ca particulele de praf inteligent pe care nu le-am încă analizate. IBM a dezvoltat un prototip al unui comutator molecular care ar putea înlocui actuala pe baza de siliciu cu un atom de tehnologia cip-bazate pe procesoare, acest site este teoretic posibil pentru a rula un supercomputer pe un cip de marimea unui fir de praf. IBM este în curs de dezvoltare, de asemenea, tehnologie pentru a stoca un pic pe un singur atom, portending hard disk-uri, care poate ambalaj de până la o mie de ori cât mai multe informaţii pe un hard disk ca tehnologiile actuale. [12]

În loc de a transmite prin radio sau cu laser, trimiţând un fizic spor de date ar putea fi o alternativă mai simplă şi mai eficientă. Universitatea Rutgers electrice inginer Christopher Rose a arătat că pentru mesajele lungi transmise pe distanţe lungi (în cazul în care transmite un semnal ar fi extrem de costisitoare, au gamă limitată, sau să fie prea greu de găsit), este mult mai eficient pentru a trimite mesaje fizic decât le transmite. Asta a fost o justificare pentru trimiterea placa salut pe Pioneer 10 şi 11 în 1972 şi 1973, şi un disc mai complex înscrisă pe sonda Voyager în 1977. Rose crede că ar putea exista astfel de obiecte inscriptionate orbitează acum planetele din sistemul nostru solar, sau pe asteroizi. [13]

Dar transmiterea de informaţii în spaţiu încă focuri până imaginaţia de oameni de stiinta mai multe. Senior SETI astronomul Seth Shostak a propus ca, mai degrabă decât trimiterea de mesaje codificate simplu, de ce nu hranei pentru animale doar serverele Google în emiţător şi trimite străinilor întregul Web? Ar fi nevoie de aproximativ o jumătate de an pentru a transmite Web din regiune cuptorul cu microunde la un megabyte o secundă;. Lasere infrarosii care funcţionează la un gigabyte pe secunda ar scurta timpul de emisie pentru a nu mai mult de două zile [14] Transmiterea Web în spaţiu ar putea de asemenea, servi ca o copie de rezervă pentru civilizaţie. William E. Burrows a sugerat crearea unei colonii de auto-suficiente pe Luna cazul în care o "unitate de rezervă" ar putea stoca istoria şi înţelepciunea de civilizaţie în cazul în care o calamitate loveşte Pământul. [15] Pentru a realiza acest lucru, Burrows înfiinţat o organizaţie, Alianţa Rescue la civilizaţie (ARC), ulterior absorbită de către Fundaţia Lifeboat, care este în curs de dezvoltare de soluţii pentru a preveni dispariţia omenirii. Dobândirea de cunoştinţe de la civilizatiile antice extraterestre ar putea fi critice pentru noastre pe termen lung supravieţuirea oamenilor, spune preşedintele Fundaţiei Lifeboat Eric Klien. "Universenet-ar putea să ne dea semnale final al unei civilizaţii drept înainte de a fi distrus", a scris el într-un mesaj Skype. "Am putea folosi aceste informaţii pentru a evita distrugerea noastră, poate cel mai important motiv de a continua proiectul SETI. Dacă am aflat că o civilizaţie a fost distrus de, să zicem, nanoweapons, am putea începe crearea de apărare împotriva acestei situaţii "[16].

Aceste semnale ar putea să nu fie evident. De exemplu, pulsari, a descoperit în 1967, se rotesc stelele neutronice care emit unde electromagnetice. Rotaţie rapidă a cauzelor lor radiaţii lor pentru a deveni impulsuri. Ar putea această radiaţie fi modulat în mod deliberat pentru a forma un fel de emitator cosmic? Astronomii la început a crezut că impulsurile însemna că ar putea fi ET, până în prezent, nu au găsit nicio dovadă a unui mesaj real. Sau sunt mesaje codificate există prea subtil pentru a detecta? Şi pulsari sunt departe de surse de cel mai puternic semnal posibil din spaţiu. Quasarii poate elibera energie egală cu sute de galaxii mediu combinat, echivalent la un trilion de sori. Ar putea acestea să fie site-uri web galactice conduse de tip III civilizaţii? (Puţin probabil, deoarece cele mai multe quasari sunt foarte departe, ceea ce înseamnă îndepărtat în timp, şi par să fi fost formate nu mult timp după apariţia universului de la Big Bang.)

Computer om de ştiinţă Stephen Wolfram consideră că metodele actuale folosite in SETI sunt ineficiente şi este puţin probabil să producă rezultate de încredere pentru că metodele noastre de detectare a căuta să depisteze doar modele regulat. O metodă mai eficientă ar trebui să utilizaţi sofisticate, de zgomot-imun de codificare, care produc ceva similar pentru a răspândi semnale spectrului de frecvenţe. Pentru sistemul actual SETI a analiza acest tip de sunete de semnal si arata ca zgomotul aleator, şi ar fi trecute cu vederea şi a aruncat [17]. Wolfram sugerează avem nevoie de mai sofisticate bazat pe software de prelucrare a semnalului. Poate avem nevoie de cineva ca Hedy Lamarr, actrita faimoasa strălucit care a spus, "Orice fata poate fi plin de farmec, tot ce trebuie sa faci este sa stea pe loc şi arate stupid", iar apoi a continuat să inventeze tehnologia răspândirea spectrului de frecvenţe. Ar putea fi ET-l folosesc? Nu există nici o modalitate de a şti cu tehnologia actuală SETI. Artefacte complexe realizate de o civilizatie avansata ar putea arăta foarte mult ca obiecte naturale, susţine Wolfram. Ar putea fi ele însele stelele artefacte extraterestre? "Ei ar fi putut fi construite pentru un scop", spune Wolfram. "Este extrem de dificil sa-l exclude." [18]

Inteligenta este Alien ascunse în ADN-ul Junk?

Astronom la Universitatea Cardiff şi matematică, profesor universitar Chandra Wickramasinghe, un colaborator pe termen lung cu regretatul cosmolog Sir Fred Hoyle, a sugerat că viaţa pe această planetă a început pe comete, deoarece combinaţia lor de argila si apa este un teren propice ideal pentru viaţă. El crede că explicaţia să fie ori cvadrilion mai multe sanse decat Pământului având în spawned viaţă. [19] Dacă acesta este cazul, apoi comete şi asteroizi ar putea fi transportă mesajele fizic, un fel de "Sneakernet"-fizice de partajare a fişierelor în interes de adăugat de securitate pentru Universenet.

Astrobiologist Paul Davies, acum la Arizona State University, sugerează că ET-ar putea încorpora mesaje în secţiuni foarte conservate ale ADN-ului viral-cel mai probabil, în aşa-numitele "junk" Sectii si trimite-le ca autostopisti pe asteroizi sau comete. (Cercetători Genomics de la Lawrence Berkeley National Laboratory din California, care a comparat ADN-ul uman şi mouse-ul, au raportat milioane de perechi de baze ale secvenţelor foarte conservate de ADN-ul junk, ceea ce înseamnă că au o valoare de supravieţuire). [20] Aceste mesaje ar fi fost chiar încorporată în viaţa terestră, Davies crede, şi trage cu urechea în ADN-ul nostru, în aşteptarea interpretare. (S-ar putea fi un interesant d-mail-ADN-mail-aşteaptă să fie descoperit ca am căutare prin genomul decodat.) Mai degrabă decât iluminarea informaţii aleatoriu, in speranta ca undeva, într-o zi, o specie inteligenta le va decodifica, această metodă ar utiliza un pre-existente "legiune de mici, ieftine, de auto-reparare şi de auto-replicare maşini care să poată ţine editarea şi copierea informaţiilor şi perpetuarea ei înşişi peste durata imensă în faţa pericolelor neprevăzute de mediu. Din fericire, astfel de maşini deja există. Ele sunt numite celule vii "[21].

Oamenii de transmitere la stele

Futuristă / inventator Ray Kurzweil a sugerat că, odată ce viata inteligenta pe o planetă inventează calcul maşină, aceasta este doar o chestiune de câteva secole înainte de inteligenta sa acizi graşi saturaţi materie şi energie în vecinătatea sa. La acel moment, el sugerează, nanobots va fi dispersate ca sporii de plante. Această colonizare se va extinde în cele din urmă spre exterior, se apropie de viteza luminii (aşa cum sa discutat în capitolul Robin Hanson 9) [22] În Fred Hoyle şi John Elliot lui 1962 romanul. A Pentru Andromeda, un semnal radio de la direcţia de M31 galaxie Andromeda dă oamenii de stiinta un program de calculator pentru crearea unui organism viu, de adaptare a ADN-ului uman împrumutat. Ei au nume această femeie tânără clonate Andromeda, şi prin intermediul ei computerul încearcă să ia peste tot în lume [23] Autor James Gardner a sugerat în mod serios o versiune de astfel de "clonare interstelar":. O civilizatie avansata ar putea transmite un program software pentru a ne cu instrucţiunile de pe replicarea propriu de locuitori, chiar o întreagă civilizaţie. [24]

Dr. Martine Rothblatt, care a fondat Sirius prin satelit şi alte companii prin satelit, a propus o metodă legate de conectare cu Universenet: trimiterea bemes sau unităţi de a fi extrem de-elementele individuale ale personalităţii, manierismele, sentimente, amintiri, credinţe, valori, atitudini şi. Bemes sunt fundamentale, transmisibile, mutabil de unităţi de a fi-Ness în spiritul de meme (termen Richard Dawkins pentru replicatorii de informatii culturale pe care o minte transmite, verbal sau prin demonstraţie, într-un alt minte). Principala diferenţă este că memele sunt elemente cultural transmisibile, care au semnificaţii comune, întrucât bemes reflectă caracteristicile individuale.

Rothblatt sugerează că un nou Beme neuronale Architecture (BNA) va competiţie ADN-ului în popularea univers. "In orice moment, şi cu siguranţă la un moment dat, o stea gigant în vecinătatea noastră stelare general va exploda şi, prin urmare, tot ceea ce se prăjeşte în vecinătatea sa," ea subliniază. Unele dintre aceste explozii, cunoscut sub numele de exploziile de raze gama, sunt atât de violente ca acestea să tot daune în termen de sute de ani-lumină.Cu toate acestea, există două sau trei explozii de raze gama undeva in univers observabil în fiecare zi şi aproximativ o mie mai putin exploziv, dar încă de viaţă se încheie supernove în fiecare zi în întreaga galaxii (pe care le putem observa). O explicaţie pentru Fermi Paradox-de ce nu există nici o dovadă de ET, deşi galaxie pare a fi capabilă să atât de multe civilizaţii extraterestre, este că mai devreme sau mai tarziu o supernova nabs zonă tuturor viaţa. "Poate că singurul mod putem supravieţui riscul de catastrofă astrobiological sau mega-vulcanice este de a ne întinde printre stele", Rothblatt sugerează. Şi, ca auto-replicare cod, bemes sunt mult mai rapid asamblate, replicate, şi transportat decât genele înşirate de-a lungul cromozomii şi transmise de sex. Tehnologia computerelor este mult mai eficientă decât biologie umed în copierea de informaţii. Exprimat în biţi digitale, mai degrabă decât în ​​perechi de nucleotide de bază, informaţiile pot fi transportate mai departe (dincolo de Terra pentru a se sustrage impactului ucigaş asteroid), şi mai rapid (la viteza luminii).

ADN-ul nu este potrivit pentru calatoria in spatiu. Se poate reproduce în mod eficient numai în cadrul organismelor.Oamenii necesită mari cantităţi de viaţă de conservare bunuri şi pe lângă, în acest moment, noi nu trăim suficient de lung pentru a face călătoria la alte stele (un factor, ca Pamela Sargent observă în capitolul precedent, care este supusă de a schimba). Pe de altă parte, prin replicarea minţile noastre în BNA şi stocarea acestora într-un substrat de calculator, putem călători mult mai mult timp şi mult mai rapid, deoarece ne-ar fi călătorie cu masă minimă în seminţe sau spori. Ajungând la o planetă promitatoare, BNA noastre pot fi încărcate în organisme maşină nanotech-a construit pentru a pregăti o nouă casă. Odata ce înfloreşte acasă, umane (şi altele) ADN-ul poate fi reconstituite fie din eşantioanele depozitate, sau coduri digitale şi produse chimice de bază, care poate fi hrănită în organisme mature libertatea de a dezvolta propriile lor minţi sau de a primi un transfer de o minte BNA.

Alternativ, Rothblatt sugerează că doar prin spacecasting bemes dumneavoastră, puteţi obţine deja un nivel de nemurire, şi astfel poate întregii umanităţi. În martie 2007, Rothblatt lui CyBeRev Proiectul a început spacecasting experimental bemes sub formă de film digitalizate, audio, text, teste de personalitate, şi alte înregistrări, de atributele unei persoane fiind, cum ar fi amintiri, maniere, personalitate, sentimente, amintiri, credinţe, atitudini si valori [25]. Acestea bemes sunt transmise in univers prin intermediul unei antene de microunde în mod normal utilizate pentru a comunica cu sateliţi. Orice semnal spacecast, ea speculeaza, are o şansă de a fi decodificate de la zgomotul de fond cosmică în acelaşi fel un telefon mobil de CDMA (spread spectrum) semnal codat este decodificat stele din zgomot electromagnetic aleatoare. Bemes dvs. ar putea fi interpretate, şi vă recreat de transport. Acest lucru necesită interceptarea de către o civilizaţie avansată, inteligente, care vor primi şi decoda semnalele, apoi instantiate bemes fie ca un telefon celular tradiţional regenerată sau un organism bionanotechnological,. (Dacă sa întâmplat acest lucru, am putea găsi de Anul Million că galaxia este plin de alţi oameni descărcate de îndepărtate extraterestrii sau maşinile lor.)

Fiecare spacecast de bemes unui individ este însoţită de un formular de consimţământ informat, de credite, care individuale ale re-instanţiere din bemes transmise. Proiectul CyBeRev se bazează pe ipoteza că inteligenţa avansată va respecta autonomia simţitoare şi să fie capabil de completare, în spaţii libere de constiinta a unei persoane prin interpolare de bemes spacecast, folosind informaţii de fond cultural transmise de pe Pamant. Sustinatorii proiectului nu cred că extratereştrii vor reînvia etic persoane, cum ar fi personalităţi de televiziune ale căror imagini, comportament, şi informaţii cu caracter personal au fost emisiune de televiziune, dar care nu au autorizat lor re-instanţierea. Cu toate acestea, astfel de transmisii culturale vor fi utile în total, oferind spacecasters reînviat cu un mediu familiar. "Având în vedere numărul mare de televiziune şi de informaţii de streaming pe Internet în spaţiu, revivers de spacecasters noastre vor avea din belşug de informaţii contextuale cu care să lucreze", a concluzionat Rothblatt. [26]

Programarea Universul

Prin transformarea materiei în ceea ce unii numesc futuriştii computronium (materiale ipotetice conceput pentru a fi un substrat optimizat de calcul), An de milioane de oamenii de stiinta ar putea crea începuturile unui calculator în cele din urmă puternic [27] Având o la extrem, MIT om de stiinta Seth Lloyd. A calculat că un computer format din toată energia în întregul univers cunoscut (care este, în cadrul vizibil "orizontul" de patruzeci şi două miliarde de ani-lumina) poate stoca aproximativ 1092 de biţi de informaţii şi se pot efectua calcule 10105 / secundă. [28] Universul în sine este un computer cuantic, spune el, şi le-a făcut un uluitor 10122 calculele de la Big Bang (pentru că o parte a universului în cadrul "orizontul") [29]. Comparati că la aproximativ 2 × 1028 operaţiunile efectuat peste întreaga istorie de calcul pe Pământ ("din cauza legii lui Moore, jumătate din acest calcul a avut loc în ultimul an şi jumătate", scria el în 2006). Ce e mai mult, orizontul observabile ale universului, spaţiul în sine, se extinde la trei ori mai mare decât viteza luminii (în trei dimensiuni), astfel încât valoarea de calcul realizabil într-un orizont creşte în timp.

Lloyd a propus, de asemenea, că o gaură neagră ar putea servi ca un computer cuantic şi banca de stocare a datelor. În găurile negre, spune el, Hawking radiaţii, care scapă de gaura neagra, transportă în mod neintenţionat informaţii despre materiale in interiorul gaurii negre. Acest lucru se datorează faptului că materia care intră în gaura neagră devine încurcat cu radiaţii lăsând apropiere a acestuia, şi această radiaţie captează informaţii privind aproape toată materia care cade in gaura neagra. "Am putea fi în măsură să găsim o cale de a programa, în esenţă, gaura neagră prin punerea în colectarea dreptul de materie," el sugerează. [30]

Există o gaura neagra supermasiva in centrul galaxiei noastre, probabil, rămăşiţa unui quasar vechi. Acest lucru va deveni mainframe centrale şi sistemul de fişiere pentru schimbul de hackeri galaxie a Anului milioane? Ce e mai mult, un roi de zece mii sau mai multe gauri negre mai mici ar putea fi aceasta orbiteaza in jurul [31] ar putea fi ei capabili să acţioneze ca noduri de calcul distribuit şi o reţea de stocare.? Spre Anul Million, o reţea de arhivă între stele şi galaxii ar putea dezvolta între un Universica Enciclopedii, stocare a informaţiilor critice despre univers la mai multe locaţii redundante în aceste şi multe alte găuri negre.

Clash of the Titans

Departe, dincolo de Anul Million, galaxia noastră se confruntă cu o criză. Găuri negre supermasive din galaxia noastră şi galaxia Andromeda se indreapta spre o coliziune cosmică în două miliarde de ani. Vor avea sisteme de operare incompatibile-un fel de Mac-versus-PC confruntare? (Desigur, ei ar putea trece doar de către fiecare din trecut sau alte-fi condus de către operatori hyperintelligent.)

În univers inteligent, James Gardner adaptat o idee îndrăzneaţă iniţial propus de cosmolog Lee Smolin. Pentru Smolin, principiile darwiniste constrânge natura orice univers, astfel încât noi universuri copii produse prin găurile negre vor semăna cosmos lor mamă, şi vor fi surprinzator de viaţă prietenos, de asemenea. Gardner extinde această idee într-un mod fundamental radicale (dar falsificat) ipoteza numit egoistă Biocosm-echivalentul cosmologică a genei egoiste lui Richard Dawkins. Ideea este că în cele din urmă de viaţă inteligentă trebuie să dobândească capacitatea de a forma întregul cosmos. În plus, universul are un stil Smolin "Funcţia de utilitate": propagarea universuri copii care prezintă viaţa uşor de aceleaşi calităţi fizice ca lor mamă-univers, inclusiv un sistem de legi fizice constante şi care să permită viaţa şi inteligenţa să apară şi în cele din urmă repeta ciclul.

Conform acestui scenariu, misiunea de viata inteligenta suficient de evoluat în univers este de a servi ca un organ de reproducere-cosmic echivalentul a ADN-ului în care trăiesc creaturi-reproducere o succesiune nesfârşită de viaţă prietenos puii, care sunt ele însele dotate cu capacităţi de reproducere aceleaşi ca predecesorii lor. (BNA Rothblatt ar putea fi foarte bine mecanism fundamental pentru legendara acest proces evolutiv-veteran fizicianul John Wheeler IT de la BIT, lucrurile decurg de la informaţii, mai degrabă decât invers).

Gardner consideră că le-am primit deja un mesaj de la ET: legile şi constantele din universul nostru, inclusiv constanta cosmologica inexplicabil, care în acest moment este accelerarea expansiunii cosmice. Ipoteza lui are sens din observaţia că constante par a fi fraudate în favoarea apariţia vieţii. De exemplu, ele sunt improbabil ospitalier pe bază de carbon viata inteligenta-o ciudăţenie puţin probabil şi ca-încă inexplicabilă antropice că unii oameni de stiinta au identificat ca cel mai profund mister din toată ştiinţa. Ca Gardner creanţelor:

Noi nu sunt probabil singuri in univers, dar sunt, probabil, parte dintr-o vastă comunitate-încă nedescoperite-transterrestrial de vieţi şi răspândirii inteligenta pe parcursul a miliarde de galaxii şi parseci nenumărate... Noi împărtăşim o soartă comună cu posibil ca comunitatea emis ipoteza: pentru a ajuta la forma viitoare a universului şi de ao transforma dintr-o colecţie de atomi lipsit de viata intr-o minte mare, transcendent.

În Anul Million, o astfel de comunitate cosmic vor fi legate de Universenet.

Note
[1] La sfarsitul anilor 1990, Dr. Vint Cerf, care a co-proiectat Internet protocolului TCP / IP, proiectat Internet interplanetar (IPN, http://www.ipnsig.org) pentru a face legătura Pământului cu celelalte planete şi nave spaţiale aflate în tranzit pe parcursul a milioane de kilometri. Sistem inteligent Cerf a rezolvat o mare problemă. Cu interplanetar întârzieri de comunicare-media cu două sensuri latenta (timpul de întârziere) între Pământ şi Marte, 228 milioane km în afară, este de 25 minute 21 secunde-Internet protocolului TCP / IP pe care le folosim azi ar pur şi simplu time-out. Cine are o jumătate de oră să aştepte pentru un retur de car? Deci, Cerf şi echipa lui a venit cu o arhitectură-un magazin-and-forward fel de ştafetă. Transmite mesaje la un satelit Pamant-orbită, să zicem, si depozitati-le acolo pana treci locale următoare a Lunii, pe care apoi le transmite pe Marte.
[2] Tomas Krag şi Sebastian Büettrich, "Networking Wireless Mesh," O'Reilly reţea, 22 ianuarie 2004: http://www.oreillynet.com/pub/a/wireless/2004/01/22/wirelessmesh.html
[3] Energy Information Administration, Departamentul american de Energie: http://www.eia.doe.gov / emeu / internaţional / electricityconsumption.html. Generare a energiei electrice lume este în creştere cu 2,4 la sută pe an (a se vedea http://www.eia.doe.gov/oiaf/ieo/electricity.html) şi este de aşteptat să crească la treizeci terawatt-oră în anul 2030.
[ 4] I. Martin Hoffert, et al, "Advanced Technology pentru a Paths Stabilitate climatice globale: Energie pentru o planeta cu efect de seră," Ştiinţa, Vol.. 298 (2002): 981-987. După cum constată Dougal Dixon în Capitolul 2, suntem în criză de petrol, şi ceea ce este mai rău, multe ţări, în special China, sunt de arsură cantităţi uriaşe de cărbune, din ce în ce poluante în atmosferă cu toxine şi de dioxid de carbon şi accelerarea încălzirii globale. Se poate obţine doar mai rău: 850 noi pe bază de cărbune centrale electrice vor fi construite până în 2012 de către Statele Unite ale Americii, China, şi India. Instalaţii terestre solare, biocombustibil, energie eoliană, geotermală şi energie vor ajuta, dar toate au limitari (la sol pe bază de panouri solare nu funcţionează pe timp de noapte, de exemplu) şi, spune Hoffert, nu poate oferi punct de vedere economic cantitatea de energie necesare, în special în Africa şi Asia.
[5] Martin Hoffert, "Energie de la Space," Marshall Institutul, 07 august 2007, http://www.marshall.org/article.php?id=550
[6] Ioan G. Cramer, "Gaurile de vierme şi de maşini ale timpului," Analog Science Fiction şi de fapt, iunie 1989, acces la comunicarea prin universuri paralele, sau retrocausal şi mai rapidă decât lumina (FTL) de semnalizare John G. Cramer, "EPR Comunicare: Semnale de la viitor, "Analog Science Fiction şi de fapt, decembrie 2006, http://www.analogsf.com/0612/altview.shtml; Max Tegmark," universurilor paralele ", Scientific American, mai 2003.?
[7] Seth Lloyd, Programare Universul (New York: Knopf, 2006): 165.
[8] John G. Cramer, "O încercare de semnalizare experimental folosind Nonlocality cuantica," http://faculty.washington.edu/jcramer/NLS/NL_signal.htm.
[9] John G. Cramer, "Reverse Casaţie şi interpretarea tranzacţională a mecanicii cuantice, în frontiere de Oră: Retrocausation-experiment şi teorie," in volumul conferintei AIP, Vol.. 263, ed. Daniel P. Sheehan (Melville, NY: AIP, 2006): 20-26; John G. Cramer, "Reverse Casaţie-EPR Comunicare: Semnalele de la viitor,?" Analog Science Fiction şi de fapt, decembrie 2006, http:// www.analogsf.com/0612/altview.shtml; B. Dopfer, Teza de doctorat, Universitatea din Innsbruck (1998), A. Zeilinger, Rev Mod. Fizica, 71, S288-S297 (1999).
[10] Jack Sarfatti, Super Cosmos (Casa de Autor, 2006): 20.
[11] Robert A. Freitas Jr. şi Francisco Valdes, "căutare de artefacte extraterestre (SETA), "Acta Astronautica, Vol.. 12 (1985): 1027-1034.
[12] Peter Liljeroth, Jascha Repp, şi Gerhard Meyer, "curent induse de Tautomerization hidrogen şi Conductivitate de comutare a Naphthalocyanine Molecule," Ştiinţa, Vol.. 317. nr. 5842, pp. 1203 - 1206, http://www.sciencemag.org/cgi/content/abstract/317/5842/1203
[13] Christopher Rose si Gregory Wright, "Materia inscris ca un mijloc de energie eficient de comunicare cu un Civilizaţie extraterestre, "Natura, Vol.. 431, septembrie 2004. http://www.winlab.rutgers.edu/ ~ crose / lucrări / nature.pdf
[14] Seth Shostak, "Ce aveţi de spus un extraterestru?" Institutul SETI News, 02 decembrie 2004, http://www.seti.org / stiri / / caracteristicile ce-nu-te-spun-la-et.php
[15] William E. Burrows, Imperativul Survival: Utilizarea Space pentru a proteja Pamant (New York: Forge, 2006).
[16 ] comunicare personală, 03 septembrie 2007.
[17] Stephen Wolfram, A New Kind of Science (Wolfram Media, 2002): 1188, http://www.wolframscience.com/nksonline/page-1188b-text
[18] Marcus chown, "Privind pentru Inteligenta Alien în Univers Computaţională," New Scientist, 26 noiembrie 2005, http://www.newscientist.com/channel/fundamentals/mg18825271.600
[19] Hazel Muir, "A Life începe la Cometele "NewScientist.com Serviciul de ştiri, http://space.newscientist.com/channel/astronomy/astrobiology/dn12506, 17 august 2007.?
[20] Mark Peplow, "ET Scrieţi acasă," Nature News, http:// www.nature.com/news/2004/040830/full/040830-4.html, 1 septembrie, 2004.
[21] Paul Davies, "Nu trebuie să-l prezinte?" New Scientist, 07 august 2004, http :. / / www.newscientist.com/article/mg18324595.300
. [22] Ray Kurzweil, Singularity este aproape (Viking 2005)
[23] Fred Hoyle şi John Elliot, A Pentru Andromeda (Harper & Row, 1962), adaptat de la un serial TV 1961 BBC, acum pierdute: http://www.imdb.com/title/tt0054511/
[24] James Gardner, univers inteligent (Cărţi New Page, 2007).

[25] În capitolul 7 din această carte, Wil McCarthy estimează că oamenii ar putea stoca cele mai multe din amintirile lor în aproximativ două terabytes, care ar putea fi transmise prin satelit in doar cateva ore. [26] CyBeRev, Terasem Mişcarea, Inc, http : / / www.cyberev.org

[27] http://en.wikipedia.org/wiki/Computronium
[28] Seth Lloyd, programare Universul (New York: Knopf, 2006):. 165
[29] Pe baza teorema Margolis-Levitin: să ia valoarea de energie într-un orizont (1071 jouli), înmulţiţi cu 4, si impartiti de constanta lui Planck. Ce-a calculat universul? În sine. Seth Lloyd, programare Universul (New York: Knopf, 2006): 165-167.
[30] Maggie McKee, "Black Holes:? Calculatoare Ultimate Quantum" NewScientist.com Serviciul de ştiri, 13 martie 2006, http:// space.newscientist.com / article.ns? id = dn8836 & feedId = on-news_rss20% 3E