Global Systems Science

Source: http://www.globalsystemsscience.org/uptodate/acc

Un Schimbarea Cosmos

Capitolul 1

Cataclisme cosmice

2011 iulie 1. Dinosaur Ultima Înainte de extincţie în masă descoperite. EarthSky.Extras: O echipa de oameni de stiinta a descoperit la cele mai noi dinozaur păstrate în arhiva fosiliferă înainte de impact catastrofic meteor 65 milioane de ani, pe care multi oameni de stiinta cred cauzat disparitia lor. Constatare indică faptul că dinozaurii nu au mers cale de disparitie înainte de impact şi oferă o altă dovadă a impactului ca cauza de dispariţie. Rezultatelestudiului apar online, 13 iulie 2011 în revista Biology Letters.

2 februarie 2011. NASA ELIBERAREA 11-029: Neowise NASA a finalizat Scanare de asteroizi si comete. Extras: WASHINGTON - misiunea NEOWISE NASA a finalizat studiul de mici organisme, asteroizi şi comete, în sistemul nostru solar. Descoperiri misiunii de obiecte necunoscute anterior includerea a 20 de comete, peste 33.000 de asteroizi din centura principală dintre Marte şi Jupiter, şi 134 în apropierea Pământului obiecte (NEOS) asteroizi şi comete, cu orbită care vin în termen de 28 milioane de mile calea Pamantului in jurul soarelui.NEOWISE reprezintă o îmbunătăţire a Explorer Wide-field Infrared Studiul, sau misiunea WISE, care a lansat în decembrie 2009. WISE scanat întregul cer celeste în lumină infraroşie de aproximativ 1,5 ori. Este capturat peste 2,7 milioane de imagini de obiecte în spaţiu, variind de la galaxii îndepărtate la asteroizi si comete de aproape de Pamant. La începutul lunii octombrie 2010, după finalizarea misiunii sale ştiinţă prim, nava spatiala a fugit din lichid de răcire congelate, care pastreaza la rece instrumentele sale. Cu toate acestea, două din cele patru camere cu infraroşu au rămas operaţionale. Aceste două canale au fost încă utile pentru vânătoare asteroid, astfel încât NASA a extins partea NEOWISE a WISE misiunii de către patru luni, cu scopul principal de vânătoare pentru mai multe asteroizi si comete, şi să termine o scanare completă a centura principală de asteroizi.
În plus, pentru a descoperi noi asteroizi si comete, NEOWISE a confirmat, de asemenea, prezenţa de obiecte din centura principală, care deja au fost detectate. In numai un an, ea a observat aproximativ 153,000 organismele stancoasa stele din aproximativ 500.000 de obiecte cunoscute. Acestea includ 33000 care NEOWISE descoperit. Primul lot de observaţii de la misiunea WISE va fi disponibil pentru comunitatea publice şi astronomice în aprilie. Pentru mai multe informaţii despre WISE, vizitaţi: http://www.nasa.gov/wise [site-ul misiunii - http://wise.ssl.berkeley.edu/ ]

2010 septembrie. Stele la Radio. Prin Kathleen M. Wong, Ştiinţă materie @ Berkeley.Extras: Radio Sky a astronomilor modernă este la fel ca Occidentul a fost Lewis şi Clark. "Este foarte slab explorate in acest moment", spune Geoffrey Bower. Un profesor de astronomie Berkeley, Bower este efectuarea de studii sistematice de radio lungime de undă a cerului. Astfel de obiective globale care vizionează, făcut posibil prin creşteri în moderne de stocare a datelor şi abilităţile de procesare, au fost identificate in luna august ca printre cele mai mari priorităţi în astronomie de către Academia Naţională de Ştiinţe.
În cursul anchetelor sale, Bower se aşteaptă ca pentru a descoperi nu numai un fenomen nou, dar a inventa modalităţi mai bune de a descifra fizicii şi structura universului.
Bower a gasit un astfel de instrument de analiza stele neutronice. Aceste stele ultra-dens prăbuşit poate emit rafale scurte, dar uimitor de puternic, de lungime de undă de energie de radio. Bower speră să utilizeze aceste flash-uri trecătoare pentru a ilumina spatiile dintre galaxii.
anchetele Bower de radio au avansat deja o altă tehnică promiţătoare explorare a spaţiului: de vânătoare astrometric planetă.Măsurători radio, au realizat, randamentul măsurători a poziţiei unei stele atât de precise încât acestea să poată dezvălui-back-ul şi-mai departe clătina cauzate de orbita unei planete mari. Bower este acum, folosind această metodă pentru a căuta planete extrasolare.

2010 august 23. Apărarea Planeta Pământ: Near-Earth Object Sondaje şi Strategii de diminuare a riscurilor. De Comisia de examinare din apropierea Pământului Sondaje Object şi strategii de diminuare a riscurilor; Consiliul National de Cercetare. Extras: Statele Unite cheltuie aproximativ 4 milioane dolari în fiecare an să căutaţi în apropierea Pământului obiecte (NEOS). Obiectivul este de a detecta cei care ar putea intra in coliziune cu Pamantul. Cea mai mare parte a acestor fonduri sprijină funcţionarea de mai multe observatoare care scaneaza cerul pentru căutarea NEOS. Aceasta, cu toate acestea, este insuficientă în detectarea majoritatea NEOS care poate prezenta un pericol concret pentru omenire.
Apărarea Planeta Pământ: Near-Earth Object Sondaje şi strategii de diminuare a riscurilor identifică necesitatea de detectarea obiectelor mici ca 30 la 50 de metri astfel cum acestea pot fi foarte distructivă
Apărarea Planeta Pământ: Near-Earth Object Sondaje şi strategii de diminuare a riscurilor este un ghid util pentru oamenii de ştiinţă, astronomii, factorii de decizie politică şi de ingineri.

2010 august 20. New Worlds, noi orizonturi în Astronomie şi Astrofizică. De Comisia de Ancheta decadică de Astronomie şi Astrofizică, Consiliul Naţional al Cercetării Extras: domeniul de astronomie şi astrofizică este de a face noi conexiuni la fizica, chimie, biologie, informatică şi.
New Worlds, Noi Orizonturi in Astronomie Astrofizică şi conturează un plan pentru sol şi de spaţiu pe bază de astronomie şi astrofizică pentru decada din 2010 a
carte recomandă construcţie încep la telescoape anchetă în spaţiu şi la faţa locului pentru a investiga natura energiei întunecate, astfel cum precum şi următoarea generaţie de mari telescoape terestre gigant optice si o noua clasa de spaţiu pe bază de observator gravitaţională pentru a observa care fuzionează de găuri negre şi la distanţă de încercare tocmai teoriile de greutate. Noi lumi, noi orizonturi în Astronomie şi Astrofizică recomandă un program echilibrat şi executabil care le va sprijini cercetarea incadrand întrebările cele mai profunde despre cosmos.
descoperirile viitoare va facilita căutarea de planete locuibile, arunca lumină asupra energiei întunecate şi materia întunecată, şi ajutoarele intelegerea noastra a istoriei universului şi modul în care primele stele si galaxii formate.

09 martie 2010 privind Teoria Alvarez Dinosaur Die-out A susţinut: Experţii Găsiţi Asteroid vinovat de uciderea dinozaurilor. Prin Yarris Lynn, Lawrence Berkeley National Laboratory. Extras: In 05 martie 2010 editie a revistei Science, un juriu international de 41 de experţi în geologie, paleontologie si alte domenii conexe, după o analiză exhaustivă a datelor, a declarat capăt unei controverse de 30 de ani asupra a ceea ce a declanşat extincţie de dinozauri - un asteroid sau vulcani. Panoul a decis în favoarea a asteroidului, o teorie pentru prima oară mai departe în 1980 de către unul dintre oamenii de stiinta mai mari Berkeley Lab, tarziu laureat al Premiului Nobel Luis Alvarez, şi fiul său Walter, un geolog cu UC Berkeley.

2009 octombrie 26. sablare Asteroid relevă găuri în apărare Pamantului. De David Shiga, NewScientist. Extras: Deoarece guvernul Statelor Unite se gandeste o strategie pentru a face faţă asteroizilor pericol, o explozie dramatică de peste Indonezia a subliniat cât de orb încă suntem la năpusteau roci spaţiu
La 8 octombrie un asteroid detonată ridicat în atmosferă de mai sus Sulawesi de Sud, Indonezia, eliberând despre de energie la fel de mult ca 50.000 de tone de TNT, în conformitate cu o estimare NASA a lansat vineri. Asta inseamna cam de trei ori mai puternica decat bomba atomica care nivelat Hiroshima, făcându-l unul dintre exploziile mai mari asteroid observat.
Cu toate acestea, explozia nu a provocat pagube la sol din cauza altitudinii mari, 15 - 20 kilometri deasupra suprafeţei Pământului, spune astronomul Peter Brown de la Universitatea din Western Ontario (UWO), Canada.
cantitatea de energie eliberată sugerează obiectul a fost de aproximativ 10 metri în diametru, spun cercetatorii. Astfel de obiecte sunt considerate a lovi Pamantul aproximativ o dată pe deceniu.
nr telescop reperat asteroid înainte de impactul acesteia. Acest lucru nu este surprinzător, având în vedere că doar o mică parte din asteroizi mai mică de 100 metri în diametru au fost catalogate, spune Tim Spahr, director de Minor Planet Center din Cambridge, Massachusetts.Cu toate acestea, ca obiecte de mici ca 20 sau 30 de metri în diametru pot fi capabile de a face pagube la sol, spune el.

. 07 octombrie 2009 NASA DE PRESĂ: 09-232, PATH NASA rafinează asteroidul Apophis "spre Pamant. Extras: Pasadena, California - Utilizarea de informaţii actualizate, cercetatorii de la NASA au recalculate calea de un asteroid de mari dimensiuni. Calea rafinat indică un risc redus semnificativ de o întâlnire periculoase cu Pământul în 2036.
asteroidul Apophis este de aproximativ de dimensiunea de doi ani şi jumătate de terenuri de fotbal. Noile date au fost documentate de către apropierea Pamantului obiect de oameni de ştiinţă Steve Chesley si Chodas Paul la Laboratory al NASA Jet Propulsion, din Pasadena, California
", Apophis a fost unul din acele corpuri ceresti care a captat interesul publicului, deoarece a fost descoperit în 2004," a spus Chesley. "Tehnici Actualizat în calcul şi datele disponibile indică recent probabilitatea unei întâlniri Pamant pe 13 aprilie 2036, pentru Apophis a scazut de la unu-la-45, 000 la circa patru-in-un milion."
Iniţial, sa crezut că Apophis au o sansa de 2,7 la sută din afectează Pamant in 2029.Observaţii suplimentare a asteroidului exclus orice posibilitate de un impact in 2029. Cu toate acestea, asteroid este de aşteptat să facă o înregistrare de stabilire - dar inofensiv -. Abordare aproape de Pamant pe vineri treisprezece/4/2029, atunci când vine vorba de nu mai puţin de 18,300 mile deasupra suprafeţei Pământului.
NASA detectează şi piese asteroizi şi comete care trece aproape de Pamant, folosind atât la sol şi spaţiu pe bază de telescoape. Langa Pamant-Object Program de observatii, de obicei numit "Spaceguard," descoperă aceste obiecte, caracterizează un subset de ei şi parcelele orbitele lor pentru a determina dacă orice ar putea fi potenţial periculoase pentru planeta noastră. Pentru mai multe informaţii despre asteroizi şi apropierea Pamantului obiecte, vizitaţi:http://www.jpl.nasa.gov/asteroidwatch

Octombrie 2009 2. După Strike Asteroid, o revenire rapidă pentru Unii. De Henry Fountain, NY Times. Extras: Asteroidul care a lovit planeta 65 milioane de ani a fost foarte rău pentru dinozauri, cum toată lumea ştie, dar nu a fost prea bun pentru lucruri mai mici, fie. Chiar şi alge şi alţi producători primari în ocean au fost afectate, probabil pentru că resturile atmosferice de la reducerea impactului lumina soarelui disponibile pentru fotosinteza.
Dar există dovezi noi, a raportat în ştiinţă, faptul că productivitatea primară în oceanele nu a fost în jos pentru mult timp. O analiză de sedimente de-a lungul o cacealma în Danemarca, sugerează că algele recuperate în mai puţin de un secol.
Julio Sepulveda, un geochimist de la Massachusetts Institute of Technology şi anterior de la Universitatea din Bremen, Germania, si colegii sai au studiat un strat de 15 inch din lut la Kulstirenden pe insula din Noua Zeelandă.
Dr. Sepulveda a declarat Rezultatele au aratat ca Dar "perturbarea cele mai dramatice în producţia primară a fost pentru o perioadă relativ scurtă de timp." Globală de recuperare a oceanelor, medii deosebit de profund, a avut mult mai mult.

Septembrie 2009 23. Oamenii de ştiinţă spaţială cântăreşte Tehnologie, Provocări Diplomaţie de ameninţare Asteroid Global. De Edward W. Lempinen, AAAS News.Extras: SAN FRANCISCO-Imaginaţi-vă acest scenariu: Astronomii au descoperit un asteroid necunoscut anterior. Deşi este de milioane de mile depărtare, calculele iniţiale sugerează că aceasta va fi, în aproximativ 15 ani, trec periculos de aproape de Pamant. Şi deşi dimensiunea sa este modestă, de aproximativ 100 de metri la cel mai larg, ea sa este mai mult decât suficient de mare pentru a distruge un oraş mare.
În cazul în care acest lucru ar fi un thriller conventional la Hollywood, complot s-ar putea concentra pe modul în care armele nucleare ar putea fi dislocate pentru a distruge şi a lansat asteroid amenintator. Dar pentru fostul astronauţi Rusty Schweickart şi Edward Lu, orice misiune astfel pentru a salva Pamantul ar fi mult mai complexe. Pentru a crea cea mai mare şansă de succes, spun ei, ar trebui să înceapă cu diplomaţie ştiinţă ambiţios şi de tehnologie de cercetare şi dezvoltare cu mult înainte ca asteroidul este descoperit.
Într-un simpozion, la reuniunea anuala a AAAS Divizia Pacific, Schweickart şi Lu a sugerat că nouă tehnologie este disponibil, care ar permite oamenilor să urmărească îndeaproape un astfel de asteroid şi de a redirecţiona orbita acesteia. Ce e lipsesc, au spus ei, este faptul că recunoaşterea politică asteroizii va ameninta periodic Pământului în viitor şi că timpul pentru a planifica şi a pregăti este acum.
Ei au propus unor eforturi ambiţioase pentru a urmări şi de a răspunde la ameninţare "Near-Earth Objects, "NEOS sau. Centrală a strategiei lor: Un relativ simplu, nave spaţiale fără pilot, care ar putea acoperi într-o NEO suspect şi poziţia în sine destul de aproape pentru a exercita o trage mic de greutate; pe o perioadă de timp, acesta ar "tractari auto" obiect într-un non-pune în pericol orbită. NASA Jet Propulsion Laboratory toamna trecută a concluzionat că planul este viabil.

15 august 2009 Raport: NASA nu pot ţine pasul cu criminal asteroizi. De Seth BORENSTEIN, AP Ştiinţă Writer. Extras: NASA este acuzat de cele mai multe pete de asteroizi care reprezintă o ameninţare pentru Pământ, dar nu are bani pentru a finaliza loc de muncă, un raport federal spune
Asta, deoarece chiar dacă Congresul încadrate la agentia spatiala care misiunea de acum patru ani, aceasta NASA a dat niciodată bani pentru a construi telescoape necesare, potrivit raportului publicat miercuri de Academia Nationala de Stiinte.
Concret, misiunea solicită pentru NASA, pana in anul 2020, pentru a localiza 90 la sută din roci potential mortale năpusteau prin spaţiu. Agenţia spune că a fost în măsură să finalizeze circa o treime din cesiune sale cu sistemul de telescop actual.
NASA estimează că există aproximativ 20.000 de asteroizi si comete din sistemul nostru solar, care sunt potentiale amenintari. Ele sunt mai mari decât 460 metri în diametru - putin mai mica decat Superdome din New Orleans. Până în prezent, oamenii de ştiinţă ştiu unde aproximativ 6.000 dintre aceste obiecte sunt.
Rocks între 460 şi 3280 de metri metri în diametru, pot devasta o intreaga regiune, a spus Lindley Johnson, directorul NASA a programului de apropierea Pamantului obiecte. Obiecte mai mari decât faptul că sunt chiar mai ameninţător, desigur.
Chiar astronomii ultima lună au fost surprinşi atunci când un obiect de dimensiuni necunoscute şi de origine bashed în Jupiter şi a creat o contuzie de marimea Pamantului care este încă de raspandire. Jupiter nu se trântit mai des decât Pământul, din cauza gravităţii sale imense, mărime enormă şi de locaţie.
În acest moment, NASA a identificat aproximativ cinci apropierea Pamantului obiecte care prezintă mai bine decât un 1-in-a-de milioane de risc de a lovi Earth şi fiind suficient de mare pentru a cauza un prejudiciu grav, a spus Johnson.

Iunie 2009 11. Planetele se vor ciocni în 5 miliarde ani. David Perlman, SF Chronicle Ştiinţă redacţiei. Extras: De la haos am inceput totul, şi a haosului vă vom returna toate, dar nu pentru un timp foarte, foarte mult timp - 5 miliarde de ani sau aşa, mai mult sau mai puţin. În revista Nature astăzi, doi oameni de stiinta francezi, folosind modele matematice arcane, prevăd că în viitorul îndepărtat, planeta Pământ şi după planeta se va ciocni cu fiecare alte ca o parte inevitabilă a sistemului solar de evoluţie pe termen lung. Pentru multe milenii, oamenii de stiinta spun, orbitele planetelor din sistemul solar opt vor rămâne stabile, aşa cum sunt ele astăzi, dar excentricităţi în cele din urmă mici în căile zborul lor în jurul Soarelui ar putea provoca Mercur, Marte, Venus şi Pământul pentru a sparge în fiecare altă parte, una la un moment dat sau toate odată - dezastru final haotic profeţii de doom eventual - astronomul Jacques Laskar şi calculator inginer Mickael Gastineau din Franta Paris Observatory - calcula că şansele sunt 99-la-1 că orbitele celor patru planete interioare - Mercur, Venus, Pământ şi Marte - va rămâne stabil pentru completa 5 miliarde de ani.
intervalul de timp coincide cu teoria Acceptăm faptul că până la sfârşitul aceleiaşi 5 miliarde ani soarele va fi ars pe bază de hidrogen şi într-o stare cooler se va umfla în ceea ce se numeşte o stea gigant rosu, inghitind întregul interiorul sistemului solar, în timp ce planetele sunt încă ciocnesc. Deci, fie un fel, planetele din sistemul solar interior sunt sigure pentru inca 5 miliarde de ani, în conformitate cu Laughlin.

2009 Aprilie 28. nouă lovitură împotriva teoriei Asteroid Dinosaur-ucidere, Geologi Căutare. FSN Comunicat de presă. Teoria enduringly populara că craterul Chicxulub deţine indiciu cu privire la disparitia dinozaurilor, împreună cu câteva 65 la suta din toate speciile de 65 milioane de ani, este contestat intr-o lucrare care urmează să fie publicate în Jurnalul Oficial al Societăţii Geologice pe 27 aprilie, 2009.

Neil DeGrasse Tyson: Moartea prin Black Hole. Video de astrofizician Neil DeGrasse coliziune asteroid Tyson discuta.

2009 1 ianuarie. Diamonds Legat de eoni de răcire rapidă în urmă. De Kenneth Chang, The New York Times. Extras: La cel puţin o dată în istoria Pământului, incalzirea globala sa încheiat rapid, iar oamenii de stiinta au intrebat mult timp de ce.
Acum, cercetatorii sunt de raportare că de răcire bruscă - care a avut loc aproximativ 12900 ani în urmă, la fel ca planeta a fost în curs de dezvoltare de la o epocă de gheaţă - se poate au fost cauzate de una sau mai multe meteori care trântit în America de Nord.
Acest lucru ar putea explica extincţia mamuţilor, sabie-dinte tigrii şi poate chiar primii locuitori umane din America, oamenii de stiinta raportul în cauză de vineri de revista Science.
Ipoteza a fost privită cu scepticism, dar avocaţii său raport de reziduuri acum, probabil, mai convingătoare de impact: un strat subţire de diamante microscopice găsite în roci toată America şi în Europa
La fiecare loc de oamenii de stiinta se uita la, stratul de diamant în roci corelează la data de impact emis ipoteza. În cadrul strat, oamenii de stiinta raportul constatare o multitudine de particule de diamant, toate încorporate în cadrul sferelor de carbon. "Am încă pentru a găsi un diamant unică de mai sus este", a spus dr. West. "Am încă să găsească un singur diamant de sub el."
Poate mai spune, oamenii de stiinta au raportat luna trecuta, la o reuniune a American Geophysical Union din San Francisco, atomii de carbon din interiorul unele din diamante sunt aliniate într-un cristal hexagonal model în loc de structura cubi de obicei. Diamante hexagonal, format de căldură şi de presiune extraordinară, au fost găsite doar la cratere de impact şi în meteoriţi şi nu poate fi format în incendii de pădure sau eruptii vulcanice, a declarat dr. West.

Decembrie 2008. Meteoritii din Rock Lone, SK Câmp presărate. Pagina web, instituit prin Bruce McCurdy din Edmonton Space & Science Foundation arate imagini din eforturile de redresare a impactului meteorit din noiembrie 2008 20 la 5:26.43 MST.

Noiembrie 2008 3. vânătoare Astronomii pentru roci ucigaş Pamant-legat. De Charles Burress, San Francisco Chronicle. Extras: roci gigant din spaţiu, sunt năpusteau spre noi, pe cale de a rescrie planeta noastră. Dar nu intrati in panica. Oamenii de stiinta spun ca asteroidul ucigaş următoare - spre deosebire de cei care ne admonestat in trecut -. Poate fi deviate dacă ştim despre ea suficient de departe în avans
Deci, în timp ce mulţi dintre noi somn, doi astronomi Spaţiul Bay au început recent să santinelă în picioare împotriva tun cosmice care ar putea sparge în Pământ. Ochiul lor mare este "Nellie," telescop de 36 inch care reflectă la Space Science Center & Chabot pe dealurile din Oakland.
"Noi nu am descoperit nimic", a declarat asteroid-tracker Gerald McKeegan, un membru al Societăţii Astronomice Eastbay, care este afiliat cu Chabot. "O mulţime de ceea ce facem este să urmaţi-vă locul de muncă."
"Ai o stâncă, iar acum am sa dau seama că în cazul în care roca se întâmplă", a spus Chabot personalului astronomul Conrad Jung. "Jucăm un rol mic, dar important în încercarea de a-l dau seama."
Centrul Chabot a devenit recent singurul Bay facilitatea Spaţiul în serviciu activ în căutare asteroid Pamant în pericol atunci când a fost selectată să se alăture unei reţele oficiale la nivel mondial de observatoare de urmărire potenţial catastrofale "NEOS," - vorbi spaţiu pentru obiectele de lângă Pământ
Sansele sunt mici ca Pamantul va fi lovit de un asteroid în curând, dar consecinţele ar fi enorme, astfel ca guvernul Statelor Unite şi mulţi experţi din toată lumea spune că trebuie să începem să se pregătească. Obiectivul NASA este de a localiza 90 la suta de asteroizi care ar putea provoca dezastre la nivel mondial - cele care se apropie de orbita Pamantului si sunt mai mari decât 1 km in diametru - până la sfârşitul acestui an.

15 aprilie 2008. Măsurarea Cote un accelerator de a crea o gaura neagra. De Dennis OVERBYE, NY Times. Extras: Large Hadron Collider Începe zdrobitor protonii impreuna in aceasta vara la Centrul European pentru Cercetări Nucleare, sau CERN, în afara Genevei, în speranţa de a grabbing o bucată de foc primordiale, forţele şi particulele care pot avea existat o miime de miliardime de secundă după Big Bang.
Criticii au a susţinut că aparatul ar putea produce o gaura neagra care ar putea mânca pe Pamant sau ceva la fel de catastrofala.
Pentru cei mai mulţi fizicieni, această teamă este science-fiction mai mult de fapt ştiinţă. Într-o lucrare publicata in 2000, cu titlul "S-ar putea distruge un experiment de laborator Planet Earth?" Francesco Calogero, un fizician nuclear de la Universitatea din Roma şi a co-laureat al Premiului Nobel pentru Pace 1995 pentru munca sa cu conferinţele Pugwash privind controlul armamentelor, deplâns o tendinta printre colegii sai de a promulga o "lasă să se experţii" atitudinea. Societatea nu a convenit asupra unui standard de ceea ce este sigur în aceste tărâmuri suprarealiste în cazul în care cotele de dezastru ar putea fi mici, dar mizele sunt mari cosmic. În astfel de situaţii, estimări de probabilitate sunt de multe ori nu mai mult de "cote de pariuri informat", a spus Martin Rees, un cosmolog Universitatea din Cambridge, astronom regal şi autor al "noastre ore definitivă." Natura aleatorie a fizicii cuantice înseamnă că există întotdeauna un minuscul, dar diferită de zero, şansa de a ceva care apar, inclusiv faptul că acceleratorul noi ar putea scuipa-om manca dragoni.
Anul viitor va vedea eliberarea de film versiune a "Îngeri şi demoni," în care băieţii răi folosi un accelerator de CERN pentru a aduna antimaterie pentru o bombă sa arunce in aer Vaticanul, si include scene de la CERN.
Nici Dr. Calogero, nici Dr. Rees spun ele îşi pierd somnul peste acceleratorul. Un anumit risc este acceptabil, chiar inevitabil, în căutarea de cunoştinţe, spun ei, şi au încredere fizicienii care l-au construit.

2007 Septembrie 20. Meteoritul cauzate probabil craterul în Peru. Prin MONTE HAYES Associated Press Writer. Asociat PressExcerpt: astronomi din Peru a declarat joi că dovezile arată un meteorit sa prăbuşit lângă lacul Titicaca peste week-end, lasand un crater de eliptică şi fragmente de roci magnetice în caz de impact suficient de puternic pentru a înregistra pe diagrame seismice.
Pământul este constant bombardati cu obiecte din exterior spaţiu, dar majoritatea arde în atmosferă şi nu ajung niciodată suprafata planetei. Doar unul din o mie de roci care pretind că oamenii sunt meteoriţii se dovedesc a fi reale, în conformitate cu Jay Melosh, un expert in cratere de impact şi profesor de ştiinţe planetare de la Universitatea din Arizona.
Aceste efecte sunt rare, şi totuşi doriţi să-astronomists face alte teste pentru a confirma greva. Meteoriţi sunt, de fapt rece, atunci când a lovit Pamantul, astronomists spun, deoarece straturile exterioare lor arde şi cădea înainte de impact..
Mai multe detalii au apărut atunci când astrofizician Jose Ishitsuka de Institutul de Geofizică a Peru-ului a ajuns la site-ul de aproximativ 6 km de lacul Titicaca. El a confirmat faptul că un meteorit provocat un crater de 42 metri lăţime şi 15 metri adâncime, presedintele institutului, Ronald Woodman, a declarat pentru Associated Press joi.
Ishitsuka recuperat un fragment de 3-inch magnetice şi a spus că conţinea de fier, un mineral gasit in toate roci din spaţiu. Impactul înregistrat, de asemenea, o magnitudine-1.5 tremor pe echipamente seismice ale Institutului - care este la fel de mult ca o explozie de 4,9 tone de dinamita, Woodman a spus.
ţăranii care locuiau în apropierea craterului au declarat că au simţit un miros sulfuroase timp de cel puţin o oră după meteorit a lovit şi că a provocat dureri de cap şi de stomac deranjat.
expert Meteor Ursula Marvin a spus că dacă oamenii s-au imbolnavit, "nu ar fi meteoritul în sine, dar praful se ridică."

2007 Martie 16. Sky este în scădere. Într-adevăr. De Russell L.SCHWEICKART (un fost astronaut Apollo, este preşedintele Fundaţiei B612, care promovează eforturi de a modifica orbitele de asteroizi). Tiburon, California, americanii care citesc ziare sau viziona Jay Leno au fost constienti de ceva timp acum, că există o posibilitate reală subţire, dar - aproximativ 1 din 45000 - faptul că un asteroid 850-picior-lung numit Apophis ar putea lovi Pamantul cu consecinţe catastrofale pe 13 aprilie 2036. Ce Puţini îşi dau seama, probabil, este că există mii de obiecte spaţiale care ar putea ne-a lovit în secolul următor, care ar putea provoca daune severe, dacă nu distrugerea totală.

2007 Ianuarie 6. Ceea ce a aterizat în New Jersey? Acesta a venit din spaţiu. Prin Kareem Fahim. Extras: obiect care a rupt prin acoperişul unei case în suburbiile New Jersey în această săptămână a fost un meteorit de fier, poate miliarde de ani şi, poate, rupt de la burtă de un asteroid, experţi care a examinat a spus ieri.A aterizat - si ruinat-un al doilea etaj baie - meteoritul este doar al doilea găsit în New Jersey, a declarat Jeremy S. Delaney, un expert la Universitatea Rutgers, care a examinat. De la uita la ea, Dr. Delaney şi alţi experţi au putut să spună că obiectul ar fi fost o parte din - probabil un asteroid - racit destul de repede. Este magnetic, şi rezonabil dens, au determinat. Marginea conducătoare - cea cu care sa confruntat înainte ca ea a călătorit prin atmosfera Pământului - a fost mult mai lin, în timp ce marginea aşa-numitele trailing părea să fi capturat bucăţi de metal topit. "În valoare de un meteorit ca aceasta este aproape complet determinate de cazul în care aceasta a căzut", a declarat Eric Twelker, un geolog şi un distribuitor in meteoriti, care cumpără şi vinde, probabil, o sută dintre ele o lună pe http://meteoritemarket. com, site-ul lui. El vorbea primei plasate pe meteoriti, cu o poveste convingătoare din spate, cum ar fi piatra de fotbal de dimensiuni care sa prăbuşit într-un Chevrolet parcate în Peekskill, New York, în 1992.

14 noi 2006 Crash Antic, Wave Epic. De Sandra Blakeslee, NY Times. Extras: A căzut de la catastrofa de mai sus, în 2807 î.en? Mega-tsunami următoarele efecte de meteori lasat amprenta lor, spun cercetatorii. La capătul sudic al Madagascar se afla patru felii enorme depozite de sedimente, numit ghilimelele unghiulare, care sunt compuse din materiale de pe fundul oceanului. Fiecare acoperă de două ori pe zona de Manhattan cu sedimente atât de adânci ca Chrysler Building este mare. Pe de inspecţie închide, depozitele chevron conţin microfossils profund ocean, care sunt topite cu un amestec de metale de obicei format de impact cosmic. Şi toate acestea la punctul în aceeaşi direcţie - spre mijlocul Oceanului Indian în cazul în care un crater nou descoperite, 18 mile în diametru, se află 12500 de metri sub suprafaţa. Explicaţia este evident pentru unii oameni de ştiinţă. Un asteroid sau cometă, de tipul celor care ar putea ucide un sfert din populaţia lumii, au distrus în Oceanul Indian, 4800 ani în urmă, care produc un tsunami de cel puţin 600 de metri de mare, aproximativ 13 ori mai mare ca cea care a inundat Indonezia, de aproape doi ani în urmă. Valul efectuate depozitele uriaşe de sedimente de teren. Cei mai multi astronomi îndoială că orice comete sau asteroizi mari s-au prabusit pe Pamant in ultimii 10.000 de ani. Dar de auto-descris "bandă de Misfits", care alcătuiesc Grupul de doi ani, Impact Holocen de Muncă spun că astronomii pur şi simplu nu au ştiut sau în cazul în care pentru a cauta dovezi ale impactului astfel de-a lungul malurilor lumii şi în adâncurile oceanelor. Peter Bobrowski, un om de stiinta cercetator principal in riscurilor naturale la Geological Survey of Canada, a declarat: "ghilimelele unghiulare sunt caracteristici fantastice", dar nu dovedesc că megatsunamis sunt reale. Există alte interpretări pentru modul în care ghilimelele unghiulare sunt formate, inclusiv eroziunea şi glaciatiunii Acesta este de până la grupul de lucru pentru a dovedi pretenţiile sale, a spus el. Bruce Masse, un arheolog de ​​mediu la Los Alamos National Laboratory din New Mexico crede că poate spune cu precizie când cometa a căzut: în dimineaţa zilei de 10 mai 2807 BC Masse Dr. analizate 175 mituri de inundaţii din jurul lume, şi a încercat să le raportăm la evenimentele cunoscute şi datat cu precizie naturale, cum ar fi eclipsele solare şi erupţiile vulcanice. 14 mituri de inundaţii menţionează în mod specific o eclipsa solara complet, care ar fi putut fi cel care a avut loc mai 2807 î.Hr. Jumătate din miturile vorbesc de o ploaie torenţială torenţiale, a spus dr. Masse. O discuţie al treilea un tsunami. În toată lumea acestea descriu vânturi uragan vigoare şi întuneric în timpul furtunii. Toate acestea ar putea proveni dintr-un mega-tsunami. Desigur, cererile extraordinare necesita dovezi extraordinare, Masse Dr. a spus, "şi nu suntem încă acolo."

Fotografie Meteo are imagini de mai multe tipuri de fenomene meteorologice / atmosferice.

Capitolul 2

Astronomul lui Unelte

. 2009 28 octombrie Galerie: Imagini de spaţiu transformat de jetoane. NewScientist.Extras: anul acesta Premiul Nobel pentru fizica a fost parţial acordat Willard Boyle şi George Smith pentru inventarea dispozitivului de încărcare-cuplat (CCD), senzor care acţionează ca la nivelul retinei de aparate foto digitale. Dar, cu mult înainte de aceasta a ajuns la consumatori, tehnologia a fost folosita in astronomie. Exploreaza aceste imagini pentru a vedea cât de CCD-uri ne-a arătat spaţiu ca niciodată înainte de.

Octombrie 2009 7. telescopul NASA Descopera Inel gigant version jurul lui Saturn. NY Times. Extras: Pasadena, California (AP) - Telescopul Spatial Spitzer a descoperit cel mai mare, dar niciodată înainte de-vazut-inel în jurul valorii de planeta Saturn, Laboratorul Jet Propulsion al NASA a anunţat târziu marţi
matrice subţire de gheaţă şi particule de praf se află la departe ajunge a sistemului Saturnian şi orbita lui este înclinat 27 de grade de la planul planetei inelului principal, de laborator a spus.
JPL purtătoarea de cuvânt a spus Whitney Clavin inelul este foarte difuză şi nu reflectă multă lumină vizibilă, dar infraroşu Spitzer telescop a fost capabil să detecta ea.
Deşi praf inelul este foarte frig - minus 316 grade Celsius - straluceste cu radiaţia termică
Nimeni nu sa uitat la sediul acesteia cu un instrument infraroşu până în prezent, Clavin a spus.

Capitolul 3

Motoare Cosmic

19 august 2011. oamenii de stiinta la Stanford gasi modalitate de a prezice petele solare. De David Perlman, San Francisco Chronicle. Extras: fizicienii Stanford probeze interiorul soarelui adânc au prezis apariţia de pete solare pe o suprafata complet două zile înainte de acestea apar, oferind primul avertisment timpuriu de furtuni violente solare, care pot pune în pericol astronauti in spatiu, perturba reţelele electrice de pe Pamant, şi plonjaţi oraşe în întuneric.
Solar fizicianul David Hathaway de la NASA Marshall Space Center din Huntsville, Alabama, numit previziunile grupului Stanford "un rezultat important."
"Se stie de mult speranţa noastră pentru a vedea furtuni de pete solare înainte ca acestea apar," Hathaway a spus. Experimentele care au condus la raportul de astăzi în revista Science au fost efectuate de Stathis Ilonidis, un student absolvent in fizica la Stanford, si colegii sai.

11 februarie 2009. Solar Dynamics Observatory a lansat cu succes 11 februarie.Obiective Stiinta Misiune - obiective ştiinţifice ale proiectului sunt SDO pentru a îmbunătăţi înţelegerea noastră de întrebări ştiinţei şapte:
1. Ce mecanisme unitate cvasi-periodice de 11 ani de activitate ciclu solar?
2. Cum se flux magnetic regiunea activă sintetizate, concentrat, şi dispersate pe întreaga suprafaţă solară?
3. Cum se reconectarea magnetice de pe solzi mici reorganiza topologia pe scară largă câmp, iar sistemele actuale şi cât de importantă este în încălzire corona şi accelerarea vântului solar?
4. În cazul în care nu variaţiile observate în Soarelui iradierea spectrale EUV apărea, şi cum acestea se referă la cicluri de activitate magnetică?
5. Ce configuraţii de camp magnetic duce la CME, eruptii cu incandescenţă, şi rachete de semnalizare care produc particule energetice si radiatii?
6. Poate structura şi dinamica a vântului solar în apropierea Pământului să fie determinată de configuraţia câmpului magnetic şi structura atmosferică aproape de suprafaţă solar?
7. Când va avea loc activitatea, şi este posibil să se facă previziuni exacte şi fiabile de vreme si clima spaţiu?

2007 aprilie 24. NASA Lansări Imagini 3D ale Soarelui. De Associated Press.Extras: Greenbelt, Maryland (AP) - NASA a lansat primele imagini tridimensionale ale soarelui de luni, declarând că fotografiile luate de la nave spaţiale gemene poate duce la predictii mai bune de erupţii solare care pot afecta de comunicaţii şi linii electrice de pe Pamant. "Wow!'''Om de stiinta Simon Plunkett a spus ca el a explicat imagini pentru a le-o camera plina de jurnalişti şi oameni de ştiinţă poartă ochelari 3D. Imagini de la nave spaţiale STEREO (Solar terestre pentru Relaţii Observatorul) sunt disponibile pe internet şi la muzee şi centrele de ştiinţă la nivel national. Nave spaţiale gemene, lansat în octombrie, sunt orbitând în jurul Soarelui, o puţin înaintea Pământului şi cel din spatele. De separare, la fel ca distanţa dintre cele două ochi, prevede adâncimea de percepţie, care permite imaginilor 3D care urmează să fie obţinute. Că percepţia de adâncime este, de asemenea, deosebit de utile pentru studierea un tip de erupţie solară numit ejecţie de masă coronal. Împreună cu supraîncărcare liniile de înaltă tensiune şi dezechilibrarea comunicaţii prin satelit, erupţii pot pune în pericol astronauti pe spacewalks.Oamenii de stiinta ar dori să îmbunătăţească previziunile de ora de sosire din ziua curenta sau pentru a câteva ore, a declarat Russell Howard, investigator principal pentru proiectul de Laboratorul de Cercetare Navală. A se vedea http://www.nasa.gov/stereo

Capitolul 4

Fathoming Distanţe Imens

Bogat Lohman lui Parallax Asteroid Activităţi:

Distanţa până la 1998wt Asteroid Parallax de Asteroizi "Austria" Parallax slide-uri PowerPoint (100KB)

12 ianuarie 2011. Cosmologie Simplă Lumanarea Not So Simplă dupa TOATE. NASA Spitzer proiectului. Extras: Pasadena, California - Astronomii au aparut prima dovada directa ca "lumanari standard", utilizată pentru iluminarea de mărimea universului, numite Cepheids, psihiatru în masă, făcându-le nu la fel de standard, cum se credea. Constatări, făcute cu Telescopul Spatial Spitzer al NASA, va ajuta astronomii face masuratori si mai precisa a ratei de dimensiunea, varsta si expansiunea universului nostru.

2009 octombrie 22. dispersie Galaxy distanta aruncă înregistrare. EurekAlert. Extras: dispersie cele mai îndepărtate galaxii încă a fost descoperit de date combinarea de la NASA Chandra X-ray Observatory şi telescoape optice şi infraroşu. De grup este situat la aproximativ 10.2 miliarde ani lumină depărtare, şi este respectată aşa cum a fost atunci când Universul era doar aproximativ un sfert din vârsta sa actuală.
dispersie galaxii, cunoscut sub numele de JKCS041, bate detinatorul recordului precedent cu circa un miliard de ani lumină. Clusterele de galaxii sunt cele mai mari obiecte gravitational legat în Univers. Găsirea unei astfel de structuri de mare de la această epocă foarte timpurie poate dezvalui informatii importante despre modul în care Universul a evoluat în această etapă crucială.
JKCS041 se află la vârf de când oamenii de ştiinţă cred că poate exista clusterele de galaxii în Universul timpuriu bazat pe cat de mult ar trebui să ia pentru le să se adune. Prin urmare, studierea caracteristicilor sale - cum ar fi compoziţia, masa, temperatura -. Va dezvălui mai multe despre modul în care Universul a luat forma
"Acest obiect este aproape de limita de distanta de aşteptat pentru un cluster galaxie", a declarat Stefano Andreon a Institutului Naţional de Astrofizică (INAF) în Milano, Italia. "Noi nu cred că gravitatea pot lucra suficient de repede pentru a face clusterele de galaxii mult mai devreme."

2009 octombrie 19. sus pe scara distanţă Cosmic. Prin Billings Lee, seminţe Magazine.Extras: dezvoltarea astronomiei poate fi văzută ca o căutare millenia pe termen lung pentru a măsura şi cunoaşte amploarea reală a lumii naturale.
Una dintre cele mai mari dificultăţi atunci când se discută lumea fizică este transmiterea scară imensei sale. Deşi se poate estima numărul de molecule conţinute într-o singură picătură de apă (aproximativ 1.5 sextillion, 1,500,000,000,000,000,000,000) sau măsura traversează lumina distanta intr-un al doilea single (aproximativ 300 de milioane de metri), valorile pe care le obţine sunt atât de străin care nu putem intuitiv intelege-le. Pentru majoritatea oamenilor, diferenţa între una şi 10 este mult mai palpabil decât diferenţa dintre o mie de miliarde de euro şi o mie de miliarde de. Discipline Puţine ilustra acest lucru mai clar decât astronomie, cel mai vechi al ştiinţelor naturale.
Doar cum se face că ştim distanta de la Pamant la Soare, alte planete, stele şi departe? Cum ştim că arhitectura şi viitorul galaxiei noastre sau rata de expansiune a universului? Răspunsul scurt este că ştim aceste lucruri din cauza scării la distanţă cosmică, o suită de metode interdependente pentru măsurarea distanţelor succesiv mai mare în univers. Deşi cea mai mare parte pe scara a fost creat în secolul 20, milenii de efort au contribuit la construcţia ei, şi este încă în curs de rafinat.

2009 Aprilie 28. cel mai îndepărtat obiect din univers reperat. De Rachel Courtland, NewScientist. Extras: Astronomii au observat cel mai îndepărtat obiect încă confirmat în univers - o stea de auto-distrugere, care a explodat 13.1 miliarde ani lumina de Pamant. Acesta a detonat doar 640 milioane ani dupa Big Bang, în jurul valorii de la sfârşitul cosmic "Evul Mediu", atunci când primele stele si galaxii s-au iluminat spaţiu.
obiect este o explozie de raze gama (GRB) - cele mai strălucite tipul de stelare explozie. Raze gama apar atunci când masive, filare colaps stele pentru a forma gauri negre şi vărsa din jeturi de gaz la aproape viteza luminii. Aceste jeturi trimite raze gamma felul nostru, împreună cu "afterglows" la lungimi de undă alte, care sunt produse atunci cand se incalzeste cu jet de gaz de până incadrand.
Unele dintre primele observaţii au fost făcute pe Mauna Kea din Hawaii cu Regatul Unit Telescope şi infraroşu Gemini telescop de Nord.
alte telescoape măsurat mai târziu spectrului de frecvenţe de amurg, dezvăluind că explozia a detonat aproximativ 13.1 miliarde ani lumina de Pamant. "Este cel mai îndepărtat de raze gama de spargere, dar este, de asemenea, obiectul cel mai îndepărtat din univers global", a declarat Edo Berger de la Centrul Harvard-Smithsonian pentru Astrofizică, un membru al echipei care a observat amurg cu Gemini North.
Pentru a gabaritul distanta a unui obiect, astronomii masura cat de mult lumina un obiect a fost intins, sau înroşită, prin extinderea de spaţiu. Aceasta explozie se afla la o redshift de 8,2, mai îndepărtate decât titularul anterior înregistrare GRB, care stabilesc într-un redshift de 6,7.
Pentru astronomie, acesta este un eveniment de cotitură, "Iosua Bloom de la Universitatea din California, Berkeley, care a observat amurg cu ajutorul telescopului Gemini de Sud în Chile, a declarat pentru New Scientist "Acesta este inceputul studiului a universului aşa cum a fost înainte de cea mai mare parte a structurii pe care o cunoaştem astăzi despre a luat fiinţă."

Capitolul 5

Culoare, temperatura, şi Age

Capitolul 6

Schimbare dramatică în Stele

2010 Mai. Hypervelocity Stele-Observatii-Lectura de Dr. Warren Brown, Harvard Smithsonian Centrul de Astrofizică

22 februarie 2010. Din Clash de pitici Alba, la naşterea unui Supernova. De Dennis Overbye, NY Times. Extras: Pentru ultimii 20 de ani, astronomii caută să măsoare cosmos au folosit un tip special de a exploda stele, cunoscute ca tip 1a supernove, ca markeri distanta.Ei sunt considerati a rezultat atunci când stele cunoscute sub numele de pitice albe cresc dincolo de o anumită limită de greutate, de stabilire de pe un cataclism termonuclear care nu este doar destul de puternic pentru a fi văzut tot universul, dar este, de asemenea, remarcabil de uniform de la o supernova la alta. Utilizarea lor, două echipe de astronomi un pic mai mult de un deceniu în urmă a ajuns la concluzia surprinzătoare şi acum pe scară largă a considerat că unele "energie întunecată" a fost creşterea vitezei de expansiune a universului.
Dar astronomii, la jena lor, nu au reuşit să convină privind modul în care pitice albe câştigurile greutatea sa fatale şi explodează, fie prin hapsân încet material de la o stea vecină sau de către crashing într-o altă pitică albă.
Într-o conferinţă de presă telefonică, miercuri, şi un document publicat joi în revista Nature, Marat Gilfanov şi lui coleg, Akos Bogdan, atât de la Institutul Max Planck de Astrofizică din Garching, Germania, a declarat că timp de cel puţin o clasă de galaxii din univers, conglomerate rotunjită de mari, stele redder cunoscut sub numele de eliptice, aceste supernove sunt în mare parte produse de coliziunile.
"Am descoperit sursa de explozii cele mai importante din cosmologie", a spus dr. Gilfanov, adăugând că până în prezent "nu ştiam exact ce au fost."

6 noiembrie 2009. Supernova se potriveşte într-o nouă clasă. De David Perlman, Cronica Ştiinţă Editor. Extras: (11-05) 19:12 PST SAN FRANCISCO - O stea bizar explodează care a plecat de jăratic sale stralucitoare invizibil, în cer îndepărtat. Rezultatele examinate de Dovi Poznanski, un UC Berkeley cercetător, a arătat că explozia de scurta durata, dar violent cosmice într-o galaxie indepartata 135 milioane de ani-lumină distanţă ar putea fi o clasa cu totul noua de supernove. Aceasta supernova unic, numit SN2002bj, a fost primul a constatat că a fost aparent cauzat de gaze cu heliu atunci când curgea dintr-o stea mica, dar extrem de masive pitică albă într-un alt stea pitica orbiteaza aproape de. Rezultatul a fost o explozie termonucleară adevărat că a murit deplasare în zile, mai degrabă decât luni, astronomii Berkeley a zis, şi formarea sa erau diferite brusc de la modele standard de supernovă.
Poznanski calculat că, la momentul exploziei cel mai puternic, acesta trebuie să au izbucnit 10 miliarde de ori mai strălucitoare decât Soarele nostru, deşi nici pe departe la fel de luminos ca supernovele normale, care pot incendiul de 10 ori mai puternic decat asta. Povestea de detecţie SN2002bj, de fapt, a început cu un concurs care implică doi astronomi amatori: Tim Puckett din Atlanta, care operează propria automatizate high-tech observator în Georgia mic oraş din Ellijay (populaţie 1119), şi Jack Newton, care a un high-tech robot de telescop în Portal, Arizona (populaţie 80). Ei conduc un amator Căutare Lumea Supernova echipe, ale căror 28 de membri - de la Canada către Africa de Sud - utilizarea lor de mare putere telescoape pentru a scana cerul senin în fiecare noapte. Echipa a descoperit nu mai puţin de 206 supernove în ultimii 15 ani.
Puckett şi Newton a descoperit SN2002bj, în acelaşi timp de noapte-l ars, şi imediat a raportat la Biroul Central Uniunea Astronomică Internaţională pentru Telegrame Astronomice la Observatorul Harvard Smithsonian Astrophysical în Cambridge, Massachusetts, pe 18 aprilie 2002.
Alex Filippenko, un senior UC astronom a cărui echipă, de asemenea, vânează pentru supernove cu un sistem de telescop robot de la Observatorul Lick pe vârful muntelui Hamilton, de asemenea, raportate detectarea explozie stelara pe aceeaşi noapte -, ci doar o puţin mai târziu. "Este într-adevăr a fost o căldură mort", a declarat Filippenko a descoperirii. Dar el a recunoscut că Puckett şi Newton l-au bătut punct de vedere tehnic ", cu trei ore şi jumătate, deoarece observatorul Puckett este situat în cazul în care timpul este de trei ore înainte şi în cazul în care soarele apune mult mai devreme.

Noiembrie 2008 / decembrie. spulberate. DE KEAY DAVIDSON. Extras: Saul Perlmutter. "Creierele noastre sunt atat de bine la modelele văzând că vom vedea, uneori, modele care nu sunt acolo."
Perlmutter si colegii sai au petrecut două decenii caută modele în noapte cerul-specific, modele în distribuţia spaţială a îndepărtat, moarte stele care lumineaza brusc, şi apoi se estompeze. Ei speră să rezolve un puzzle antic: Cum se va sfârşitul universului? Unsprezece ani în urmă, în toamna anului 1997, sa descoperit o bucată mare de puzzle. Dar descoperirea lor a fost atât de neaşteptate care au ingrijorat modelele au fost iluzorii. Ei au verificat şi a verificat din nou datele lor, în căutarea pentru unele erori subtile care ar putea să le-au indus in eroare. O greseala ar face sa arate ca niste nebuni. Dar dacă au aşteptat prea mult timp pentru a raporta rezultatele lor, echipele rivale i-ar putea bate pentru a anunţa descoperirea şi, probabil, pentru a câştiga un Premiu Nobel.
Descoperirea lor a fost socanta "energie întunecată", o forţă misterioasă repulsiv care aparent face universul extinde mai repede şi mai repede a lungul timpului. Energia intunecata acum ameninţă să submineze credinţele fundamentale despre fizica, cosmologie, poate chiar de natura descoperire stiintifica.
când Perlmutter a ajuns la Berkeley, ca un student absolvent in fizica la inceputul anilor 1980, el spera sa faca cercetare ", care va adresa o întrebare profund filosofică. " Consilier de doctorat a fost fizicianul Richard A. Muller, care a fost de planificare pentru a utiliza telescoape robotizate pentru a căuta supernove şi o stea ipotetic numit Nemesis, care a declanşat Muller suspectate extinctii in masa de pe Pamant de comete de direcţie spre interiorul sistemului solar la fiecare 26 de milioane de ani. Perlmutter alăturat acest proiect, în cazul în care fizicianul Carl Pennypacker a fost în curs de dezvoltare o căutare robotizate telescopic de la Berkeley lui Leuschner Observatorul în Lafayette. De-a lungul următorii câţiva ani, cu greu de lucru observator robot de detectat 20 "apropiere" supernove. Deşi stea misterul nu a fost niciodata gasit, anchetele Supernova a deschis drumul lung, de lichidare la o descoperire istorică.

Decembrie 2008 4. Studiu Iluminează explozie de stele din Secolul al 16-lea. The New York Times. Extras: NEW YORK (AP) - mai mult de 400 de ani după astronomul danez Tycho Brahe a contestat înţelepciunea stabilit, despre cerurile prin analizarea o lumină ciudată nou pe cer, oamenii de stiinta spun ca am pironit în cele din urmă în jos exact ceea ce a văzut.
Nu e nici mare surpriză. Oamenii de stiinta au cunoscut lumina a venit de la o supernova, o explozie mare star. Dar ce fel de supernova?
Un nou studiu confirmă faptul că, după cum era de aşteptat, a fost un fel comună care implică explozie termonucleară a unei stele pitice albe cu un tovaras din apropiere.
povestea a ceea ce este denumit în mod obişnuit supernova Tycho a început în noiembrie 11, 1572, atunci când Brahe a fost uimit să vadă ceea ce el a crezut ca a fost o stea strălucitoare nou în constelaţia Cassiopeia. Lumina în cele din urmă a devenit la fel de luminos ca Venus şi ar putea fi văzut timp de două săptămâni în plină zi. Dupa 16 luni, a dispărut.
lucru înainte de telescoape au fost inventate, Brahe documentat cu precizie că, spre deosebire de luna şi planetele, poziţia luminii nu se mişcă în raport cu stelele. Aceasta însemna că se mult dincolo de luna. Asta a fost un şoc pentru a vizualiza contemporane că cerurile s-au îndepărtat perfecte şi invariabilă.
lumina directă de la supernova măturat Pământ trecut mult timp în urmă. Dar o parte din ea a lovit norilor de praf în spaţiu adânc, făcându-le să lumineze. Această lumină''ecou''era încă observabile, iar noul studiu sa bazat pe analiza lungimi de unda de lumina din care.

Mai 2008 21. izbucnire a razelor X DUCE LA ALL-OUT STUDIU DE SUPERNOVA. de Robert Sanders. Satelitul Swift al NASA prins naşterea rară a unei supernove la inceputul acestui an, permitind astfel astronomilor sa implementeze rapid teren pe bază de telescoape pentru a urmări evoluţia şi să înveţe despre explozii stelare normale. UC Berkeley astronomii au analizat datele pentru a concluziona că steaua original a fost mai mult de 30 de ori masa Soarelui, dar doar puţin mai mare, atunci când sa principală a rămas fără combustibil şi sa prăbuşit, suflare stea la ţăndări.

Mai 2008 14. DISCOVERY DE SUPERNOVA CELE MAI RECENTE în galaxia noastră. NASA DE PRESĂ: 08-126. Extras: WASHINGTON - cea mai recentă supernova din galaxia noastră a fost descoperit de urmărire expansiunea rapidă a rămâne sale. Acest rezultat, folosind Chandra al NASA X-ray Observatory şi Very Large Array National Radio Astronomy Observatory, va contribui la îmbunătăţirea intelegerea noastra de cât de des supernove exploda în galaxia Calea Lactee.

Iulie 2006 21. Hypervelocity stele. Revista New Scientist podcast conduce un interviu cu Dr. Warren Brown a discuta descoperirile hypervelocity stele. Articol Companion: " găurile negre nu mananca tot "- acoperă-poveste de 22 iulie 2006 al revistei New Scientist.

27 ianuarie 2006. interviu Podcast pe Stele Hypervelocity. Fraser Cain, al Universului site-ului spaţiu-ştiri Astăzi interviuri Dr. Warren Brown cu privire la descoperirile precoce hypervelocity stele.

Capitolul 7

Planet-Star Systems

16 septembrie 2011. Video cool: Muste Zori Aproximativ Vesta. Ştiinţă @ NASA Titlu News. Extras: Datele obţinute de către camera de încadrare lui Dawn va ajuta oamenii de stiinta determina procesele care au format asteroid caracteristici izbitoare Vesta lui. Aceasta va contribui, de asemenea, fanii misiunea zori din toată lumea vizualiza aceasta lume misterioasa, care este obiectul a doua cea mai masivă în centura principală de asteroizi [articol include legătură într- film ]

2011 august 1. Stiinta Uimit de o suprafaţă asteroidului Vesta de Asteroizi. De Associated Press, The New York Times. Extras: Primul prim-plan imagini ale asteroidului masiv Vesta dezvăluie o emisfera nordică plin de cratere - inclusiv un trio poreclit "Omul de zăpadă" - şi jumătate lin sudică, cercetatorii au raportat luni Imaginile au fost luate de către nave spatiale Zori NASA, care a inceput sa orbiteze organismul de 330 de mile la nivel stancoasa luna trecută şi iluminarea din spate detalii incredibile suprafaţă faptul că echipa este doar inceputul pentru a porilor peste. Este prima dată când Vesta a fost vizualizat de aproape. Până în prezent, aceasta a fost fotografiata doar de la distanţă.
În prezent, aproximativ 117 mii de kilometri de Pamant, Vesta este rezident al doilea cel mai mare din centura de asteroizi, o zona situată între Marte şi Jupiter umplut cu sute de mii de roci spaţiale care orbitează Soarele. Centura de format circa 4,5 miliarde de ani în jurul valorii în acelaşi timp şi în condiţii similare, ca Earth şi planetele interioare 2011 mai 25. NASA ELIBERAREA 11-163: NASA Pentru a lansa Misiunea New Science Pentru a asteroid în 2016. Extras: NASA va lansa o nava spatiala la un asteroid în 2016 şi de a folosi un brat robotic pentru a smulge probe care ar putea explica mai bine formarea sistemului nostru solar şi cum a început viaţa. Misiunea, numita Origins-Spectral Interpretare-resursă de identificare-Securitate-regolitului Explorer, sau OSIRIS-Rex, va fi primul american misiunea de a transporta probe dintr-un asteroid pe Pamant Dupa care călătoresc patru ani, OSIRIS-Rex va aborda asteroid primitiv, aproape de Pământ desemnate 1999 RQ36 în 2020. După ce în termen de trei kilometri de asteroid, nava va începe de şase luni de cartografiere suprafaţă de zboruri. Echipa de ştiinţă, atunci va alege o locaţie de unde braţul nava va lua o probă. Nava treptat se va muta mai aproape de site-ul, şi braţul se va extinde pentru a colecta mai mult de două uncii de materiale pentru a reveni la Pământ în 2023.

2011 mai 9. A lovit rar direct de la un meteorit. De Emily Lakdawalla, blog de ​​Societatea Planetara. Extras: Meteoritii lovi Pamantul tot timpul, dar ei niciodată nu înscrie aproape afisari direct asupra omului-construit structuri (sau oameni, pentru care contează). Cele mai multe poveşti vei citi de pe Web despre meteorit cade observate sunt fie greşit sau farse. Din când în când, totuşi, hit-uri directe se intampla, si se pare ca acest eveniment recent în Polonia a fost un lucru real
Sa intamplat pe 30 aprilie într-un sat numit Soltmany, doar după 06:00, ora locală. O stâncă de dimensiuni repara o greutate de aproximativ un kilogram venit aproape vertical şi zdrobit dreapta printr-un acoperiş:
După prăbuşirea prin acoperiş este distrus intr-un drum de beton şi au spart în mai multe bucăţi
meteorit are o formă conică frumos şi o fuziune evident crusta, ambele rezultă din sale de mare viteză, coborâre prin atmosfera Pământului; teste vor fi necesare pentru a se asigura de originea extraterestră, dar are toate calităţile dreptul de a fi un meteorit adevarat

2011 mai 3. ELIBERAREA 11-133 NASA: Nave spaţiale NASA Zori Ajunge Asteroid Milestone apropie. Extras: nave spaţiale NASA în zori a ajuns în faza de abordare oficială la Vesta asteroid şi vor începe să utilizeze aparate pentru prima dată, la ajutor de navigare pentru un aşteptat 16 iulie întâlni orbitale. Asteroid mare este cunoscut ca o protoplanetă -. Un corp ceresc, care aproape au format într-o planetă
odiseea lui Dawn, care o va lua într-o călătorie de 3 miliarde de mile, a început pe 27 septembrie 2007, cu lansarea sa din Cape Canaveral Air Force Station din Florida. Acesta va rămâne pe orbită în jurul valorii de Vesta pentru un an. După o altă fază lungă croazieră, Dawn va ajunge la destinaţie a doua, un organism mai masiv în centura de asteroizi numit Ceres, în 2015
Misiunea va comparati si de contrast doi asteroizi gigant, care au fost modelate de forţe diferite. Suita lui Dawn instrument de stiinta va măsura compoziţia suprafeţei, topografie si textura. În plus, nava va masura Zori remorcher de greutate de la Vesta şi Ceres pentru a afla mai multe despre structurile lor interne

Decembrie 2009. particule de planete. Prin Kathleen M. Wong, ScienceMatters @ Berkeley. Extras: praf, pentru majoritatea dintre noi, nu este nimic mai mult decât o pacoste.Filmul cenuşie, care colectează deasupra biblioteca şi sub canapea este otrava de casnice de la Arkhangelsk la Zimbabwe. Dar Eugene Chiang, un profesor de astronomie Berkeley şi al pământului şi ştiinţa planetară, spune praf merită mai mult respect. Este, la urma urmei, fundaţia pe care sunt construite lumi întregi.
Un astrofizician teoretice, studii de Chiang cum planetar sistemele de formă, "incepand de la discuri de gaz şi de microni-dimensiuni particule în orbită în jurul valorii de stele tinere, şi se termină cu coagulat ca obiecte masive ca Jupiter, "spune el.
Cum aglomeratele praf in ceva de marimea unei planete rămâne un subiect de dezbatere fierbinte. Truc, în termenii fizicii, este Noţiuni de bază. Ce mecanisme ar putea conduce pete de praf pentru a se strânge în grupuri în primul rând? O posibilitate este de coliziuni. În acest scenariu, particule de praf carambol de pe unul pe altul până când, din întâmplare, câteva încep să lipi. Dar, aşa cum oricine care a abandonat o stâncă deasupra unui alt ştie, ei pur recul, cip, sau sparge.
Chiang vede un mecanism diferit de la joc. El prevede gravitatea trăgând uşor ansambluri de boabe împreună până când acestea se unesc în mase gigant. "Boabe s-ar putea soluţiona spre midplanes de discuri într-un strat destul de subţire şi de dens încât acestea să poată auto-gravita in obiecte pur kilometri în dimensiunea pe care aţi sari de la microni la km., Si apoi esti pe cale de a obiectelor care fac şi mai mari, "Chiang, spune.
În anii 1990, oamenii de ştiinţă au descoperit că câmpurile magnetice ar putea frâna de rotaţie a discului de gaz si gaz permite să flux interior. Chiang este investigheaza daca acest mecanism este în joc în centrele de gogoasa gaura-sisteme.
câmpuri magnetice influenţează puternic particule încărcate, cum ar fi electroni şi ioni, dar nu au nicio influenţă asupra materiale neacoperite, cum ar fi lemnul. Prin luarea în considerare o gamă largă de reacţii chimice ce au loc în cadrul discului, Chiang şi fizica absolvent de student Daniel Perez-Becker sunt calcularea cât de mult taxa gratuit există în sistemele solare tineri, de a evalua relevanţa de câmpuri magnetice.
mai multe sisteme solare pe deplin format deţin alura de şanse pentru Chiang. În 2005, astronomii Berkeley Paul Kalas şi James Graham reperat o planeta inconjoara o stea din apropiere numit Fomalhaut. Imagini ale planetei constă în puţin mai mult decât câţiva pixeli de lumină. Chiar şi aşa, Chiang a fost încă în măsură să deducem informaţii considerabile de la ei

Iulie 2009 21. Arata imaginile NASA Jupiter aparent lovit de obiect. Pasadena, California (AP) - Astronomii spun Jupiter pare că a fost lovit de un obiect, eventual, o cometa.Imagini luate de NASA devreme luni arată o cicatrice în atmosferă în apropierea polului sud al gigantului de gaz. Imaginile, luate de telescopul spaţial infraroşu agenţiei în Hawaii, haide aniversarea a 15 ani de o altă grevă cometei. In 1994, Jupiter a fost bombardat de bucăţi de cometa Shoemaker-Levy 9. Oamenii de stiinta de la Laboratorul NASA Jet Propulsion, din Pasadena capturat noile imagini după ce a primit un pont de la un astronom amator cu o noapte înainte. Vezi de asemenea şi:Amatori Gaseste Noului Pamant-uri Blot pe Jupiter - NASA a confirmat descoperirea unui nou "cicatrice" de marimea Pamantului in atmosfera lui Jupiter, aparent arată că planeta a fost lovit de ceva mare în ultimele zile. NASA DE PRESĂ: 09-176. Telescopul Hubble Space Captează Rare Collision Jupiter. - Telescopul Spaţial Hubble al NASA a luat cea mai clară imagine a luminii vizibile încă de moloz atmosferice de la un obiect care s-au ciocnit cu Jupiter la 19 iulie.

Aprilie 2009. Călătorie la Jupiter. National Geographic film - serie de ştiinţă gol.Ganymede are un miez topit.

2009 ianuarie 16. o mai bună vizualizare a Planets. Prin Kathleen M. Wong, ScienceMatters @ Berkeley, Volumul 6, Issue 40. Extras: Care este vremea ca pe Jupiter?Berkeley profesor de astronomie Imke de Pater ştie. De Pater si colegii ei au pe senile furtuni de pe planetă Titanic si de lunga durata, sa observat nori de gheaţă de amoniac, şi cartografiat structura atmosferei sale violente. În alte lucrări, care le-au descoperit burniţă metan pe satelitul lui Saturn Titan, modelat câmpurile magnetic al lui Jupiter, şi a dezvăluit comportamentul dinamic al Cerul lui Neptun.
Cele mai multe astronomii utilizează sol telescoape pentru a studia cerul. Dar dezavantajul de a vizionează cosmos de pe Pamant este de turbulenţele din atmosferă. Fideli stilul ei inovativ, de Pater a fost împingând limitele unei tehnici mai noi cunoscut sub numele de optică adaptivă (AO) pentru a îmbunătăţi calitatea de sol bazate pe observaţii.
Metoda foloseşte o sursă de lumină de referinţă aproape de ţintă, cum ar fi un fascicul laser sau luna adiacente, sau, în unele cazuri, obiectul de interes în sine pentru a cuantifica gradul de turbulentele atmosferice, precum şi a corecta datele on-line cu ajutorul unei oglinzi deformabile.Rezultatul: O imagine uimitor de clare şi detaliate
"Daca te uiti printr-un telescop convenţional, puteţi doar vedea abia inele în jurul valorii de Uranus, şi tu cu siguranţă nu se vedea detaliile atmosferice", spune de Pater. Prin contrast, detalii in imagini AO ei rival planetei fotografii trimise înapoi de către sonda Voyager pe parcursul celor 1986 raid Uranus

Octombrie 2008 16. începe socant pentru sistemul solarPrin Stephen G. Benka. Extras: In anii 1970, a apărut ipoteza că sistemul nostru solar sa format printr-o unda de soc trecerea de la o supernova, care a declanşat prăbuşirea unui nor interstelar într-o regiune densa de gaz şi praf, care în continuare contractat pentru a deveni Soare şi orbitează în jurul ei planete.Dovezile versiunea originală a venit de la meteoriţi foarte vechi, care conţinea de magneziu-26, un produs fiica de scurtă durată izotop radioactiv (SLRI) aluminiu-26-produs în nucleosinteza stelare. Alte dovezi au venit de la un alt SLRI, nichel-60, care pot fi produse numai în cuptor o supernova lui. În ceea ce priveşte astronomice, de scurtă durată înseamnă un timp de înjumătăţire de aproximativ un milion de ani; orice SLRIs ar fi fost transportate la, şi a scăzut, în afara, norul de pre-solar mai rapid decât cel scară de timp. Modelatorii calculatorul de la sfarsitul anilor 1990, cu toate acestea, nu ar putea produce atât colaps şi injectarea de material supernova excepţia cazului în care a împiedicat în mod artificial unda de şoc de la încălzire nor.Această situaţie a fost remediată în prezent de către un grup de la Carnegie Institution din Washington, care a folosit un modern, adaptiv-grila de cod de computer cu un tratament mai bună de încălzire şi răcire. Modelele lor de noi arată că o supernovă val de şoc se deplasează într-un alt mod stabil solar-masa nor ambele pot declanşa prăbuşirea şi a lăsa în urmă gaze şi praf imbogatit, inclusiv SLRIs ale caror produse sunt gasite in meteoriti. Mai mult, cercetatorii au descoperit ca o protostea a început să se formeze în mai puţin de 200 000 de ani?, În clipi din ochi astronomice. (AP Boss et al, Astrophys J. Lett 686, L119, 2008.)

Iunie 2008 17. o recompensă de planete mijlocii se raportează. Overbye de Dennis, The New York Times. Extras: Există o mulţime de nou teritoriu acolo în cosmos, dar nimic nu v-ar dori să pas în tabără - încă
Aproximativ o treime din toate stelele asemănătoare Soarelui, în port galaxia noastră planete modest mijlocii, potrivit unui studiu anunţat luni de către o echipă de astronomi europeni.
La o întâlnire în Nantes, Franţa, Michel Mayor a Observatorului de la Geneva şi grupul său a prezentat o listă de 45 de noi planete, variind de la masa de la puţin mai mare decât Pământul la aproximativ de două ori mai mare ca Neptun, de la o anchetă continuă de aproximativ 200 de stele.
Toate planetele orbiteaza stelele lor in 50 de zile sau mai puţin, şi în cadrul orbita corespunzătoare de Mercur, care are 88 zile pentru a merge în jurul Soarelui, şi bine la distanţă de prajire a oricărei creaturi vii.
Dr. Primarul a numit descoperirile "numai vârful aisbergului", într-un comunicat de presă de la European Southern Observatory din Garching, Germania.
Aproximativ unul din 14 stele porturi o planetă masivă gigant cum ar fi Jupiter sau Saturn, dr. estimat primarul. În cazul în care, de fapt, unul din trei adaposteste un Neptun sau super-Pământ, că este o situaţie de atrăgătoare pentru astronomii şi alţii care ar dori să găsească pe cineva într-o zi intr-un loc acceptabil sau chiar de viaţă acolo.

Capitolul 8

Pentru căutare planetelor locuibile

În ancheta exoplaneta Tranzite, suntem colectarea de date imagine pentru a genera curbe de lumina pentru diverse exoplanete:

• imaginile furnizate de Observatorul Zen, de la lor TrES-3 pagina.
  • imagini de GJ 436b din Bareket Observatorul (Israel), pe 20 februarie 2010 (85 ZIP Mb). Incluse în fişier Zip este o diagramă constatare şi o imagine care indică în cazul în care stele aq de referinţă adecvate este, precum şi a "verifica" stea GJ 436).
  • MicroObservatory Proiectul are o serie de observaţii exoplaneta. Faceţi clic pe teritoriul lor "Get Imagini" legătură într-, apoi faceţi clic pe "Imagine Arhivă" şi căutaţi pentru "alte lumi."

2009 octombrie 19. Planetele au găsit mult Mai multe version afara Sistemului Solar. NY Times. Extras: WASHINGTON (AP) - astronomii europeni s-au găsit 32 noi planete în afara sistemului nostru solar, adăugând dovezi pentru teoria că universul are multe locuri în care viaţa ar putea dezvolta. Oamenii de stiinta cu ajutorul telescopului European Southern Observatory nu au găsit destul de planete de marimea Pamantului sau orice care părea locuibilă sau chiar neobişnuit. Dar anunţarea lor a crescut numărul de planete descoperite în afara sistemului solar pentru a mai mult de 400.
Şase dintre planete recent găsite sunt de mai multe ori mai mari decat Pamantul, creşterea populaţiei de aşa-numitele super-Pamanturi cu mai mult de 30 la sută. Cele mai multe planete descoperite pana acum sunt mult mai mare, Jupiter-mijlocii sau chiar mai mari.
Două dintre planetele nou descoperite au fost la fel de mici ca de cinci ori marimea Pamantului şi unul a fost de până la cinci ori mai mare decât Jupiter.
Ceea ce a spus este astronomi în special interesant este faptul că aproximativ 40 la suta din soare ca stelele au planete care sunt mai aproape de a fi de mărimea Pământului decât dimensiunea lui Jupiter. Masa lui Jupiter este mai mare de 300 de ori cea a Pamantului

Aug 2009 31. O Planet Sortit, si oamenii de stiinta sunt norocos să îl ai Spotted. De Kenneth Chang. Extras: Au fost doar noroc atunci când astronomii au descoperit planeta WASP-18b? De aproximativ 10 ori masa lui Jupiter), aproape de steaua-mamă (aproximativ 1,9 milioane de mile depărtare, sau doar o cincizeci de ani de distanţa dintre Soare şi Pământ) şi cald (3.800 de grade Fahrenheit). Aproximativ un sfert din aproape 400 de planete descoperite până în prezent au fost astfel de "hot Jupiters Dar, ca o echipa internationala de astronomi uitat mai atent, ei au devenit mult mai surprins de faptul că au văzut WASP-18b, la toate Fortele mareice dintre o stea şi o planetă disipare a energiei, şi WASP-18b este atât de aproape că ar trebui să cadă în stele gazdă sale in mai putin de un milion de ani - o clipesc ochii pe scară cosmică Iulie 2009 20. Cauta pentru viata extraterestre. De Claudia Dreifus, NY Times. Extras: La slujba de zi lui, Alan Boss de la Carnegie Institution din Washington, studii de modul în care stele si planete se nasc. În ultimii ani, el a consultat cu oamenii de ştiinţă pentru Telescopul Spatial Kepler privind misiunea lor de a găsi planete din afara sistemului nostru solar care ar putea fi ospitalier la viaţă. Dl Boss, un astronom 58 de ani şi astrofizician teoretice, a fost în New York City recent pentru a promova noua sa carte, "Universul Crowded: Căutare pentru Planete Condiţii de viaţă", despre vânătoarea ştiinţifice pentru viaţă extraterestre
Q. La 6 martie, A DELTA 2 ROCKET transportă telescopul spaţial Kepler a fost lansat de la Cape Canaveral. Ce părere aveţi despre CA Esti urmarit de decolare?
A. Acum suntem gata de a face unele ştiinţă! Rasplata mare se apropie!
Misiunea lui Kepler este de a detecta planete în afara sistemului nostru solar, care au aproximativ aceeaşi dimensiune, şi condiţiile de distanta de la stelele lor ca Pamantul. Credem ca probabilitatea de a găsi vietii extraterestre ar fi cel mai bine pe Pamant, cum ar fi planete. Din observaţiile anterioare, ştim din aproximativ 330 "extra-solare" planete. Kepler este de natură să ne trimite dovada de sute de planete asemănătoare Pământului care gravitează în jurul sute de asemănătoare Soarelui stele.
Q. Eşti credincios MARE IN CE "nu suntem singuri."?
A. De la sol pe bază de observaţii, ştim că Pământul, ca planetele vor fi destul de comune.Estimările sunt că "pământuri" să apară, probabil, în 10 până la 20 la suta din stele. Sentimentul meu este că, dacă aveţi pământuri multe şi că aveţi nişte supă prebiotic, comete care aduc în produse chimice organice de care aveţi nevoie să aibă viaţă, ceva se întâmplă să crească

Iunie 2009 17. exoplaneta Are Orbit aiurit. Prin Nancy Atkinson, Univers Today. Extras: In ceea ce ar putea fi o dovadă de biliard planetare, astronomii au descoperit o exoplaneta cu o orbită extrem de ciudat. Întrebarea este, a fost această planetă bila alba sau bila-obiect? În timp ce majoritatea orbita planetelor în jurul unei stele de la mijlocul secţiune, aceasta - numit XO-3b - este înclinat aproximativ 37 de grade de la ecuatorul stelei. Este, de asemenea, o planetă masivă, de aproximativ 10 ori mai mare decât dimensiunea lui Jupiter. O astfel de aliniere trebuie să aibă loc ca urmare a unei perturbaţii, cum ar fi o coliziune cu un alt obiect, candva dupa formarea planetei. Dar astronomii spun că nu ştiu încă ce anume a provocat orbita neobisnuit de XO-3b.
planeta a fost descoperit în 2007, utilizând metoda de tranzit prin masurarea modul în care stele este estompat de planeta care trece prin linia de-a -vedere între Pământ şi stele.
Dar pentru a merge un pas mai departe şi se măsoară unghiul de orbita sa, a însemnat că "trebuie să fim mascate despre asta", a declarat fizicianul MIT Joshua Winn, care a condus echipa care a măsurat orbita planetei înclinat. Se pare că, dacă o planetă trece disc al stelei la un unghi de rotaţie a stelei proprii, se produce un model distinctiv al schimbărilor în culoarea generală a stelei, măsurate pe o spectrograf extrem de sensibile, din cauza Doppler schimburi cauzate de rotaţia stelei.
Astfel de "hot Jupiters" nu ar fi putut forma în locurile în care sunt văzute acum, în conformitate cu Acceptăm planeta-formarea teorie. Ei trebuie să fi format mult mai departe de la steaua, apoi au migrat spre interior pentru pozitiile lor prezentă. Astronomii au venit cu mecanisme diferite de a ţine cont de migraţie: atractia gravitationala de alte planete, deoarece a trecut aproape de, sau atragerea de disc de praf şi gaz din care stele şi planetele sale au format.
întâlniri cu alte planete ar putea amplifica foarte mult o înclinare uşoară iniţială, dar atractie de pe disc de material nu a putut. Probabil, un eveniment cataclismic a avut loc în trecutul acestei planete

2009 Aprilie 21. Astronomii Găsiţi Planeta mai aproape de marimea Pamantului. De Dennis Overbye, NY Times. Extras: astronomi Europene, a declarat marţi că au descoperit cea mai mica planeta încă găsite orbiteaza o alta stea. Planeta ar putea fi cât mai puţin de doar 1,9 ori mai masiv ca Pământului şi face parte dintr-o stea roşie slabă cunoscut sub numele de Gliese 581, care se află la aproximativ 20 de ani-lumină de Pământ, în constelaţia Libra.
stea a fost deja ştiu să port cel puţin trei mai multe planete masive. Noua planetă, cunoscut sub numele de Gliese 581e, este, probabil, stancoasa la fel ca Pamantul, dar se afla într-o astfel de orbită aproape - numai trei mii de kilometri de steaua sa - că este cu siguranţă criticat cu radiatii prea mult şi de căldură care urmează să fie acceptabil.
Astronomii a declarat ca descoperirea a fost mai multă încurajare faptul că galaxia era plină de mici planete masă şi că, cu mai mult timp şi instrumente îmbunătăţite, cum ar fi satelitul Kepler, lansat recent de NASA, le-ar găsi în cele din urmă asemănător Pământului planete pe orbite în jurul valorii de potrivite pentru viaţă altor stele.
"Găsirea Pamant ca planetele cu temperaturi calduta este următorul gol mare," Geoff Marcy, de la Universitatea din California, Berkeley, un rival planeta de vânătoare de Dr. primarului, a spus într-un mesaj e-mail.

Martie 2009 2. Într-o Lonely Cosmos, o Hunt pentru Worlds ca al nostru. De Dennis Overbye, NY Times. Extras: În prezent, cocoţat pe un Delta 2 rachete de la Cape Canaveral este o nava spatiala de o tona numit Kepler. Dacă totul merge bine, racheta se va ridica de pe aproximativ 10:50 Vineri seara, pe un drum care va propulsa în cele din urmă Kepler în orbită în jurul Soarelui. Acolo misiunea nava va fi de a descoperi asemănătoare Pământului planete în Earth-cum ar fi locuri - adică, în care nu-prea-rece, nu prea cald, zonele Goldilocks în jurul valorii de stele în cazul în care apa in stare lichida poate exista.
loc de muncă, pe scurt, este de a găsi locuri în care viaţa aşa cum o ştim este posibil.
"Nu este ET, dar este de origine ET", a declarat William Borucki, un astronom la NASA Ames Research Center de la Moffett Field din California, care este om de stiinta de plumb pe proiect.Kepler va căuta variaţii mici în lumina stelelor cauzate de planete care trece în faţa stelele lor.Dr. Borucki si colegii sai spun ca Kepler s-au găsit zeci de astfel de planete - în cazul în care acestea există. Ideea nu este de a găsi orice planeta special - deţină în afara pe nave spaţiale care fac obiectul-vagon - dar pentru a afla cât de rare, planete asemănătoare Pământului sunt în cosmos.
strategia lui Kepler este, de fapt, pentru a căuta de umbre planete. Nucleul de nave spaţiale, care transportă un telescop 55-inch diametru, este o camera 95 de milioane de pixeli digitale.Timp de trei ani şi jumătate, telescopul va holbeze la aceeaşi bucată de pe cer aproximativ 10 de grade, sau 20 de luni pline, larg, în constelaţii Cygnus şi Lyra. Se va citi brightnesses de 100.000 de stele la fiecare jumătate de oră, în căutarea Blips indicator atunci când o planeta trece in fata stelei sale, un fenomen cunoscut sub numele de tranzit.
Pentru a detecta ceva la fel de mici ca Pamantul, măsurătorile trebuie să fie face cu o precizie disponibil numai în spaţiu, departe de turbulentele atmosferice care face ca stelele strălucesc, şi departe de Pamant, astfel că lumea noastră de origine nu deranja pe punctul de vedere al lumi umbră în care petic de cer. Acesta va dura trei sau mai mulţi ani - până la sfârşitul actualei legislaturi lui Barack Obama în birou - înainte de astronomii ştiu dacă Kepler-a gasit niciun pamanturi îndepărtat

Noiembrie 2008 / decembrie. stele destinatia sa. De Roberta Kwok, California Alumni Magazine. O epifanie importante de afaceri duce ei de a deveni un om de stiinta NASA. Extras: cel mai mare dusman Natalie Batalha este ceasul. Instalat în jurul valorii de colţul de la biroul ei de la NASA Ames Research Center, un afişaj se profilează cu LED-uri se bazează zile, ore, minute şi secunde, până la lansarea misiunii Kepler: Prima incercare de NASA pentru a găsi locuibilă asemănătoare Pământului planete în galaxia noastră
" E groaznic ", spune Batalha '89, care a lucrat la misiunea de opt ani. "Este recent laminate peste 300 - 299, şi puteam să simt doar tensiunea mea in crestere."
Atunci când ceasul se execută până la zero in primavara anului viitor, Batalha va sta cu familia ei de la Cape Canaveral, în Florida pentru a viziona lui Kepler decolare. Telescop nave spaţiale vor inter pares la o felie de cer pentru trei ani şi jumătate de ani, pentru a cauta semne de planete terestre folosind o tehnica numita metoda de tranzit. Batalha aseamănă procesului de la un zbor care trece în faţa a farurilor unei maşini: De fiecare data cand o planeta trece prin fata stelei ea orbite, se estompează lumina stelei un pic, la fel cum o muscă ar dim un far ca a zburat trecut. Ca parte a pregătirii pentru lansarea, Batalha a fost alegerea-foarte, foarte atent 170000 stele, care Kepler va observa dintre cele 13 milioane de euro în domeniul său de vedere.
Batalha poate fi senzaţie de presiune, dar nu arată. Vocea ei are calitatea calde, calmante de o gazdă public de radio, şi atunci când ea demonstrează orbita unei planete in jurul unei stele, mişcările ei sunt gata şi exacte. "Vă puteţi imagina că în timpul vieţii tale, vei fi probabil în măsură să se uite în sus în cer şi spune:" Această stea acolo are un Pamantului care orbiteaza planeta locuibila ca aceasta? " solicită Batalha, un profesor asociat la San Jose State University."Asta E uluitor. Va schimba modul în care oamenii să înţeleagă locul lor în univers."

Articole Despre găsirea planeta şi Articole version mod specific Despre misiunea Kepler pot fi găsite pe NASA site-ul misiunii Kepler

Capitolul 9

Incepe Cosmos... şi se termină?

18 august 2008. lupta pentru Măsura de expansiune Cosmic. OVERBYE de Dennis, NY Times. Extras: speranţa de a înţelege de ce universul pare să fie în afară vine la cusături sale, un astronom tanara si colegii sai au angajat pe unul din cele mai vechi quest-uri în cosmologie, pentru a masura cat de repede universul este în creştere, cât de mare este şi modul în care vechi aceasta este. Aceste informaţii sunt codate în valoare de un număr de evaziv cunoscut sub numele de constanta lui Hubble, care a condus-o cursa pe astronomii vesel pentru trei sferturi de secol. "Este numărul cel mai fundamentale în cosmologie", a declarat Adam Riess, 38, astronom la Space Telescope Science Institute şi Universitatea Johns Hopkins, şi unul dintre descoperitorii acum 10 ani ca un fel de "energia întunecată" este accelerarea expansiune a universului.
În această primăvară, în ceea ce el a numit "un triumf de metrologie," Dr. Riess a anunţat că el şi tovarăşul său, Lucas Macri de Texas A & M University, a folosit telescopul spatial Hubble pentru a face măsurarea mai noi şi mai precise încă din acest parametru.
Exprimat în termeni ciudat favoarea astronomi, constanta Hubble, dr. Riess a raportat, de 74 de kilometri pe secundă per megaparsec. Aceasta înseamnă că pentru fiecare suplimentare de milioane de parseci (aproximativ 3.26 milioane de ani-lumina) este o galaxie de la noi, se duce 74 km pe secunda mai rapid. cu o incertitudine de numai 4,3 la sută.
Doar 30 de ani în urmă, astronomii nu au putut distinge de acord într-un factor de doi, cu privire la valoarea de constanta Hubble, cu plecare la fiecare alt parametru în cosmologie nesigure de către cel puţin acelaşi factor provocator şi Snickers de la alte domenii ale ştiinţei.
Dr. Scara Riess de la distanţă are numai trei trepte şi un telescop, sărind din cartierul Calea Lactee la explozii de supernove îndepărtate precum un miliard de ani-lumină.
Începe cu o galaxie cunoscut sub numele de NGC 4258 (aka Messier 106 din Ursa Major), în cazul în care astronomii au nori găsite emit unde radio la o caracteristică de frecvenţă de vapori de apă care înconjoară centrul galaxiei, precum şi toate stelele-Cepheid importante. Prin urmărirea viteze şi de mişcare pe cer a acestor nori, cu observaţii radio de inalta rezolutie, o echipa condusa de James Herrnstein National Radio Astronomy Observatory din Socorro, NM, în 1999, determinat distanţa sa ca 23.5 milioane de ani-lumină.
Cunoaşterea distanta la acea galaxie permis dr. Riess şi echipa sa pentru a calibra Cepheids, pe care apoi le-au folosit pentru a calibra supernove

Mai 2008. Astronomie de metrou. De Kathleen M. Wong, ScienceMatters @ Berkeley.Extras: Majoritatea oamenilor de stiinta care studiaza cosmos stea cu ochii lor fixate ferm pe cer. Nu este atât de Bernard Sadoulet. Un profesor de fizica Berkeley, Sadoulet urmărire este materia întunecată, materialul evaziv care face schele a universului. Şi la locul e pus capcane lui este la fel de umbră-o mina de fier fost mai mult de 2300 de metri in subteran.
Speculaţiile despre gama de identitate materia întunecată de la efectele secundare ale dimensiunilor suplimentare pentru particule ultrauşoare cunoscut sub numele de neutrini. Dar, mai multe linii de gandire au convers pe particule grele cunoscut sub numele de WIMP (interacţionează slab particule masive).
"Daca aceste particule sunt materia întunecată, ele formează un halou intunecat in jurul galaxiei. Suntem în acest halou, şi există miliarde de aceste particulele trec prin noi tot timpul ", spune Sadoulet.
Sadoulet conduce un experiment pentru a găsi aceste particule în cadrul minei Minnesota Soudan. Lui Căutare criogenice Dark Matter are detectoare fabricate din cristale de siliciu sau germaniu răcit cu zero aproape absolut.
"termen de cinci ani, trei abordări total diferite de la WIMP capturare ar trebui să fie în funcţiune, şi am putea fi la un pas de o descoperire", spune Sadoulet. "Este un moment interesant pentru a fi în căutarea materiei întunecate."

04 ianuarie 2008. Oamenii de stiinta NASA Identificaţi mai mici Hole cunoscute Negre. NASA de presă nr 08-28. Extras: Greenbelt, Maryland - Folosind o noua tehnica, doi oameni de stiinta NASA au identificat mai uşor gaura neagra cunoscut. Cu o masă de numai aproximativ 3,8 ori mai mare decât Soarele nostru şi un diametru de numai 15 mile, gaura neagra se afla foarte aproape de dimensiunea minimă a prezis pentru găuri negre, care provin din stele moarte.
"Această gaură neagră este într-adevăr împingând limitele. Pentru astronomi mulţi ani au vrut să ştie cele mai mici dimensiuni posibile ale unei găuri negre, şi micuţul ăsta este un pas mare spre răspunde la această întrebare ", spune autorul Nikolai Shaposhnikov de la NASA Goddard Space Flight Center din Greenbelt, Maryland