Astronomie

Source: http://www.hobbyspace.com/Astronomy/astronomy2.html

Partea a II-a: Amatori face descoperiri
Amatori fac în continuare contribuţii semnificative la domeniile de astronomie şi ştiinţa spaţiului. Cometele, de exemplu, sunt deseori descoperite de către primul non-profesionale astronomi.

În această secţiune am o listă a grupurilor şi programe organizate pentru a promova activităţile de amatori şi a studenţilor în astronomie.  Am inclus, de asemenea, o secţiune privind sub-telescoape robotizate care oferă studenţilor amatori şi astronomi acces la telescoape nivel profesional prin intermediul internetului.

Proiecte amatori Astronomie

Cerul este suficient de mare pentru amatorii de a face descoperiri importante, chiar şi în această zi de miliarde de dolari programelor de cercetare. Iată câteva proiecte care implică amatori care promit a aduce contribuţii semnificative la ştiinţă.

Amateur Sky Survey
Acest proiect va utiliza astronomii amatori pentru a efectua o anchetă cer systmatic că profesioniştii nu au resursele de a face.

"Acest proiect, alias TASS, speră să construiască low-cost cu o schimbare deviere de scanare în camere şi le distribuie către site-uri din întreaga lume; ideea este de a monitoriza obiecte luminoase într-o mare parte a cerului." - TASS site-ul web

Asociatia Americana de Observatori de stele variabile (AAVSO)
Acest grup a implicat astronomi amatori din 1911, în observarea stele variabile, în beneficiul cercetării astrofizic. Amatori aduce contribuţii importante în acest domeniu, deoarece gamă enormă de observaţii necesită depăşesc ceea ce telescoape profesionale pot acoperi.

Hands On Astrofizică
(Hoa) Proiectul este o colaborare între educaţional AAVSO şi FSN de a inspira amatorii de a face ştiinţă real prin observare stele variabile şi analize. Unpachet de materiale, inclusiv software-ului, starcharts, video, şi mai este disponibil.

Pulsar Căutare Collaboratory
Un program sponsorizat de National Radio Astronomy Observatory (Naro) şi Universitatea de Vest Virginia (WVU), în care elevii de liceu analizarea datelor de radio telescop pentru noi pulsari. Datele în primul rând vine de la o perioadă de aproape 3 luni, în 2007, când a fost în conformitate cu antena de reparaţii şi blocat într-o singură poziţie, prevenind cercetatorii de la el arătând lor la domenii specifice de interes ceresc. Nu a fost o cantitate foarte mare de date colectate şi, probabil, niciodată nu ar fi fost examinate fără ajutorul studenţilor.

Asociaţia de Observatori Lunii & Planetar (Alpo)
Această organizaţie este descrisă după cum urmează:

Asociaţia de Observatori lunar şi planetar (Alpo) a fost fondată de către Walter H. Haas în 1947, şi încorporate în 1990, ca un mediu pentru promovarea şi realizarea de muncă astronomic de către ambele astronomi profesionisti si amatori care împărtăşesc un interes în observaţiile Sistemul Solar. Noi bun venit şi să ofere servicii pentru toate persoanele interesate de astronomie lunar şi planetar. Pentru observator novice, Alpo este un loc pentru a învăţa şi pentru a spori tehnici de observatie. Pentru astronom amator avansat, acesta este un loc unde munca sa va conta. Pentru astronom profesionist, acesta este o resursă în cazul în care studiile de grup sau patrule sistematic respectarea adaugă la avansarea de astronomie.

Resurse

Comet de vanatoare
Găsirea comete a fost un obiectiv preferat de astronomi amatori si pro. Aici sunt resurse despre comete şi de vânătoare cometa.

Comet de vânătoare în SOHO imagini
SOHO Observatorul Solar satelit generează imagini ale soarelui în lungimi de undă diferite. Un beneficiu al acestor imagini surprinzător este că cometele care altfel ar fi prea vag pentru a fi detectate apară în mod clar.

Ea a devenit un hobby distractiv pentru oameni pentru a scana imagini frecvent SOHO pentru semnul de o cometa nou. Cele mai multe dintre aceste comete va dispărea în curând în soare şi nu să fie vizibile de la pământ în caz contrar. Deci, observaţiile au valoare ştiinţifică, dar puţin vânătoare este încă un joc captivant.

Amatori Supernova de vanatoare
În timp ce sistemele profesionale automatizate pentru a căuta Supernova domină domeniu, amatori au descoperit un numar mare de noi evenimente, precum şi.

TransitSearch.org (Exosolar vanatoare Planet)
Programul de încurajare a astronomilor amatori să monitorizeze stele pentru diminuarea uşoară a luminozitatea atunci când o stea planeta lui încrucişări între stele şi linia noastră de vedere.

Proiectului XO - un alt efort de grup amator la faţa locului tranzitul de exo-planete.

Cautari alt regim de tranzit:

Microlentilelor Follow-Up Network (MicroFUN)
Acest program de Stat Ohio pe organizează Universitatea de astronomi amatori de ajutor pentru a găsi exoplanete folosind tehnica microlentilelor.

MicroFUN este un consorţiu informal de observatori dedicate de monitorizare fotometrice de evenimente interesante microlentilelor în Bulge Galactic. Obiectivul nostru principal este acela de a observa ştiinţifice evenimente de mare-mărire microlentilelor care oferă cel mai mare potenţial pentru detectarea extra-solare planete care orbiteaza steaua lentilă.

Informaţii:

Citizen Sky
Astronomii amatori pot participa la acest proiect pentru a ajuta la determinarea naturii partenerul misterios la steaua epsilon Aurigae.

Planet Hunters
Acest proiect face parte din Zooniverse programului de a organiza proiecte de cercetare ştiinţifică, în care publicul larg poate participa. În Vânătorii Planetvoluntari va analiza datele de la orbita Observatorul Kepler nave spaţiale pentru a căuta planete în jurul altor stele.

PlanetQuest
PlanetQuest este "o organizaţie non-profit a cărei misiune este de a inspira o participare mondială în descoperirea de planete". The

Software-ul nostru Collaboratory transformă computerul într-un observator astronomic şi o bibliotecă de resurse. Telescoapele noastre sunt concentrate pe regiuni de stele extrem de densa, cum ar fi centrul galaxiei in Sagetator, iar când se termină o observare alerga şi mii de imagini au fost colectate, datele vor fi descarcat de la computer şi software-ul dvs. Collaboratory va începe analizarea ea.

Venus Amateur Observarea Project (VAOP)
Participanţii la acest proiect va ajuta ESA Venus Express studii ştiinţifice prin efectuarea de observaţii în timpul perioadelor de

"Când anumite părţi ale planetei sunt vizibile de pe Pamant care nu sunt vizibile de la nave spaţiale (ca urmare a poziţiei nave spaţiale aflată pe orbită). În plus, este important să se compare Pamant pe bază de observaţii conţinând observaţiile nave spaţiale simultan. În special, acest lucru ne va permite să se extindă înţelegerea noastră a dinamicii atmosferei Venuss pe baza datelor VEX a observaţiilor făcute înainte de misiunea VEX, precum şi după încheierea operaţiunilor de VEX. "

Informatii suplimentare aici:

Amatori Telescoape Bazat Space

Proiecte Mari amatori Telescope
  • Fremont Peak Observatorul de asociere - acest observator este o "munca de iubire şi de proiect în curs de zeci de astronomi amatori din San Francisco Bay Area." Acesta prevede "o casa pentru 30" f/4.8 telescop newtonian ", construit de Kevin Medlock. Observatorul "a fost deschisă în 1986, şi a fost deschis în fiecare vară de atunci."

• LAT - Amateur Telescope mari (Group70) - Acest grup de voluntari este construirea unui telescop majoră folosind o "oglindă goală, găsite la Universitatea din Tasmania, Australia". Martor se face "din Pyrex de sticlă şi a fost iniţial exprimate în 1938 ca un martor de rezervă pentru Aparat foto 48in Schmidt acum în funcţiune, la Mt. Observatorul Palomar."

Observator "va fi amplasat în" coridorul cer întunecat "lui din California, o porţiune de 200 mile pe crestele montane din gama de coastă de-a lungul notorietatea Oceanul Pacific pentru sale clare, cer întunecat, de echilibru."
  • Centrul de Astronomie din Marea Britanie - non-profit grup fondat în 1982. Funcţionează cu mai multe telescoape şi lucrează la o oglindă 42inch.

Amatori Solar Astronomie
Tehnologia a introdus în ultimii ani va permite astronomilor amatori să efectueze observaţiile sofisticate de soare care merg mult dincolo de imagistica doar lumina alba de pete solare. În special, filtre de bandă îngustă permite acum imagini de detalii în cromosfera.

New Mexico Cerul
Acest "Observatorul Comentarii pentru astronom amator sofisticat" este situat în Sacramento Mountains din New Mexico, la partea de sus a Mt. Joy.

Cele şase observatoare la site-ul poate fi rezervate on-site de utilizare. Un pot fi accesate de la distanţă şi este utilizată de reţeaua telescopul Studentdiscutate mai jos.

Planetar societăţii NEO (în apropierea obiectelor Pămînt)
Societatea Planetara a dezvoltat acest site separat dedicat studiului de asteroizi şi comete care trec relativ aproape de pământ. Aceste obiecte sunt foarte interesante ştiinţific şi este, de asemenea, o idee bună de a păstra un ochi pentru obiecte care sunt pe un curs de coliziune cu pământ

Acesta este un domeniu în care astronomii amatori pot face contribuţii semnificative, având în vedere în special de sprijin guvernamental modest pentru cercetare NEO.

În susţinerea eforturilor NEO, societatea Planetar stabilit Shoemaker Gene Apropiat-Pămînt Object Grant de a oferi bani ($ 5-10k) pentru amatori, precum şi rsearchers profesionale, pentru achiziţionarea de echipament.

Frank Zoltowski, de exemplu, este un astronom amator, care a primit un grant Shoemaker la sfârşitul anului 1998. El a folosit banii pentru o camera imbunatatita CCD care ia permis să facă observaţii mai precise dintre aceste obiecte leşin.

Potrivit unui comunicat de presă Planetar Societate, măsurătorile lui din NEO numit "1999 AN10"

".. Cercetatorii activat la IAU: Minor Planet Center (MPC) pentru a dezvolta mai precis calculele viitoare orbitală pentru obiect, care este de aşteptat să treci în termen de 200,000 km (aproximativ 120.000 de km) de pe Pământ în 2027, cu potenţial pentru chiar mai aproape Pământ abordări în 2044 şi 2046. "

Alte proiecte de observare a Asteroid

Asociaţia Internaţională oculaţie Timing
Acest grup organizează eforturile pentru a observa occultations şi eclipsele.Asteroid, precum şi occultations lunar, sunt de interes în studierea stea ocultate, precum şi asteroid. Mai multe vizualizări de occultations lunar furnizează mapări precisă a membrelor Lunii. Aceasta, la rândul său, ajută la îmbunătăţirea masuratori timpul eclipselor solare de diametru soarelui şi producţia de energie

Calendarul atentă este esenţială. Observaţii multiple de la cât mai multe puncte posibil, poate creşte foarte mult profunzimea de informaţiile obţinute.

O oculaţie lunar observate chiar şi cu doar o cameră video poate fi util. A se vedea, de exemplu, NASA Space Science News: astronomii amatori captura video de rar de o ocultare lunar

IOTA prevede "ştiri de întâlniri, predictii, software-ul, tehnicile de observare şi echipamente, precum şi rezultatele pentru eclipsele solare şi lunare occultations, precum şi pentru occultations asteroidal."

Centrul pentru Astrofizică Backyard ACB a fost difuzate începând cu anul 1991 un proiect de a face studii pe termen lung fotometrice ale cataclismic stele variabile cu telescoape pentru amatori folosind camere CCD. Multe site-uri din întreaga lume şi le-ar dori să aibă mai mult.

NASA stele Trasee Societate
NASA iniţiativă din ştiinţă @ NASA de a implica amatori în domeniul cercetării ştiinţifice reale. Oportunităţi pentru amatorii de a contribui la proiecte în astronomie, astrobiologia şi alte ştiinţe naturale vor fi anunţate de mai multe ori pe lună. A se vedea, de exemplu, Adventure Polul Sud de mai jos.

Polul Sud Aventură
Studenţii şi oamenii de ştiinţă amatori vor fi invitaţi de către ştiinţă @ NASApentru a lucra cu Centrul de Cercetare Astrophysical în Antarctica (CARA) la un proiect în astrobiologie în 1999. Stay tuned.

The American Society lunar
Acest grup este dedicat promovării de observare a Lunii şi de cercetare.Acesta sponsori diverse proiecte, inclusiv anuală "Concurs lunar Imagining".

Descoperiri majore de astronomi amatori
Iată câteva exemple de descoperiri majore de amatori:

Zooniverse
Această organizaţie oferă mai multe proiecte în care membrii publicului pot participa la proiecte ştiinţifice cu adevărat profesionist. Proiectele sunt create cu ajutorul oamenilor de ştiinţă, programatori, şi educatori de la Alianţa Stiinta Citizen. Aici sunt unele dintre proiectele legate de astronomie:

Observatoare virtuale
Observatoarele multe sol şi spaţial, bazate în lungimi de undă diferite generează cantităţi uriaşe de date, care nu va fi niciodată pe deplin analizate.Acest lucru este valabil mai ales pentru noua generatie de telescoape automate de a face sondaje cer.

Pentru a încerca de a aborda mai multe din aceste date, există mai multe proiecte cu scopul de a profita de talente şi energii de amatori şi a studenţilor de a face unele dintre aceste date disponibile on-line.

Participantul poate examina o anumită secţiune de cer la fel ca în cazul în care un telescop este mutat pentru a căuta acolo, dar în realitate va fi imagini deja colectate din acea regiune a cerului, care vor fi prezentate.

Asamblarea Sky Digital: astronomii americani sunt colectarea terabytes de date într-un observator în toată lumea virtuala, care va fi accesibil pentru oamenii de ştiinţă, cât şi laici-Technology Review - Nov.23.02

Alte avansată Resurse Amateur Astronomie
Teme legate de la HobbySpace

Telescoape robotizate

Treptat telescoape mai multe şi mai multe au ajuns on-line, care pot fi controlul asupra web de studenţi, astronomii amatori şi profesionişti, precum şi. Setări variază oarecum, dar, în general, pune într-o propunere pentru o observaţie. Dacă este acceptat de observaţie s-ar putea fi apoi face automat sau, în unele cazuri, participantul preia controlul asupra domeniului de aplicare şi poate directe.

Student Telescopul de reţea
Acest proiect a fost dezvoltat de un elev de liceu la

"... A permite elevilor de liceu interesaţi şi de observarea astronomice, pentru a accesa un telescop cu aparat foto digital într-un loc întunecat de la distanţă prin internet, şi să continue cercetarea de bază observaţionale."

Articol din spatele Student reţea globală telescop - CNN.com - Apr.13.02descrie modul în care Ryan Hannahoe şi a altor elevi de liceu dezvoltat acest sistem pentru a oferi elevilor de liceu în jurul valorii de lume accesul la un telescop cu reglaj electric de înaltă într-o zonă cu poluare putina lumina.

Activităţi pentru tineret Comitetul (YouthInAstronomy.org) din Liga Astronomic. sprijină proiectul.

Observatorul Naţional de şcoli
Acest program permite elevilor din Marea Britanie britanic de a utiliza de clasă mondială în jurul valorii de observatoare din lume. Observând timp este rezervat, pe de telescoape pentru proiectele propuse studenţilor.

Include

Faulkes Robotic Telescopul Proiect
Acest proiect major oferă acces la telescoape mari în Hawaii şi Austraila pentru elevii din Marea Britanie, Australia şi Hawaii. Ambele telescoape folosi oglinzi cu diametrul de 2 metri principale şi control sofisticat şi de sisteme de imagistica.

RoCCoTO -
Telescopul Robotic Sunteţi Controlul Universitatea din Glamorgan din Ţara Galilor va găzdui acest nou telescop robotic 40.6cm că elevii şi astronomii amatori vor funcţiona pe Internet.

"Studenţii şi astronomii vor fi capabili de a trimite instrucţiuni de la centrul de control pe care le va comunica direct la telescop cu ajutorul tehnologiei de pe Internet. Telescop va lua apoi peste, ca răspuns la seria de comenzi trimise în fiecare zi. "

Dome este acasa, la telescop robotic - BBC - Oct.21.01

SLOOH.com
"Astronomie, Telescoape control de la distanţă, observatoare, Vizualizare Universul". Acest program oferă un serviciu telescop robotic pe baze comerciale. Utilizatorii să plătească o taxă de abonament pentru a accesa un telescop mare pe Insulele Canare.

În octombrie 2010, Slooh şi Google Earth anuntat un parteneriat care combină imaginile astronomice generate de Slooh şi Google Pământ cerul bazei de date:

Slooh a anunţat, de asemenea, Aparat foto Slooh Carduri Lanch Space:

[...] Un nou produs de retail vândute în RadioShack şi Toys "R" Us magazine la nivel national pentru 9.99 dolari. Pachete de carti de colectie 10 oferi copiilor 8+ sansa de a explora universul prin iniţierea misiuni vii on-line în spaţiul cosmic.Fiecare pachet de cărţi vin cu coduri de lansare specifice pentru o anumită categorie de obiecte cereşti, cum ar fi Cities stele sau Clustere în Soare. Cu "Exploreaza Necunoscut" carte de copii au puterea de a descoperi şi a fotografia obiecte cereşti niciodată înainte capturate cu camera Space Slooh lui. După stantare codul de lansare în rampa de lansare on-line, carte de utilizatorii preia controlul asupra telescopului şi să se alăture la 5 minute misiuni featured în spaţiu însoţite de comentarii audio.

Mai multe despre Slooh:

Bradford Robotic Telescope
Acesta este un telescop 46cm în West Yorkshire, Anglia, care este total autonom. Telescop

"... Decide când condiţiile sunt destul de bune pentru a face observaţii ale cerului de la sine (un astronom nu are nevoie să fie prezent)

Oricine de pe Internet se pot înregistra şi cere telescop sa se uite la nimic în cerul de noapte de nord. Observaţiile sunt automat prioritizate şi planificate şi realizate de telescopul pe măsură ce timpul va permite. Alte date (informaţii despre starea vremii şi rapoarte) sunt obţinute şi actualizate de pe acest site în mod automat în fiecare zi... "

Proiectul estar
Estar (Telescoape eScience pentru Cercetare Astronomică) Proiectul are ca scop "să construiască o reţea prototip telescop robotic, pentru a testa infrastructura de calcul şi software-ul care ar putea fi utilizate pentru proiecte la scară mai mare." Stargazers ceas, prin intermediul web - BBC - May.3.02

Global Rent-a-Domeniul de aplicare
Acest serviciu oferă astronomilor amatori, cu acces la Internet "la extrem de sofisticate platforme de la distanţă imagini astronomice"

NASA Telescoape în educaţie (TIE)
Acest JPL / NASA programului sponsorizat permite studenţilor din întreaga lume pentru a accesa un telescop robotic. Programul în prezent

".. Utilizeaza o stiinta de grad 24-inch telescop care reflectă situat la Mount Wilson Observatorul, ridicat deasupra Los Angeles în bazinul San Gabriel muntii din California de Sud.Telescopul a fost folosit de către elevi în clasele K-12 pentru a observa galaxii, stele nebuloase, variabila, eclipsand binare, şi alte proiecte ambiţioase şi de experimente. Sute de şcoli din SUA şi din întreaga lume (inclusiv Australia, Canada, Anglia, şi Japonia) au utilizat cu succes telescopul de pe muntele Wilson prototip... "

NASA-GAVRT
Goldstone Apple Valley Radio Telescope
În acest proiect elevii avea acces la unul dintre NASA antene puternic telescop radio în California. Studenţii vor "colecta date în timp real, cu echipament sofisticat ştiinţă prin învăţământ la distanţă."

Proiectul este derulat de Centrul de Cercetare Educaţională Lewis face parte din GLOBE programului de a implica elevii în mâinile pe cercetare.

Tor Tehnologii