NASA, WISE іY-гномів

Autor: Andy Lloyd

Рецензія на книгу: «Шлях енергії" по Synthia Ендрюс

Цей веб-сайт досліджує існування додаткових, масивна планета в нашій сонячній системі. Само собою під багатьма іменами: Нібіру,??Планета Х, Руйнівник, Немезида, полин. Деякі вважають це об'єкт, про який йдеться у багатьох міфічних писання, бути регулярними планети по еліптичній орбіті. Цей веб-сайт досліджує сміливі ідеї. Явище, відоме як Нібіру походить від двійкового вдалося зірка орбітальних нашого Сонця на велику відстань. Цей бінарний об'єкт на південь від коричневого карлика, кілька мас Юпітера в розмірах. Я називаю цей об'єкт Dark Star.

Сонячна система, як я пропоную, щоб вона виглядала, тільки, трохи більше поширене!

Dark Star є причиною багатьох вплив на нашу Сонячну систему. Це пояснює багатство аномалій у зовнішній Сонячної системи, особливо в поясі Койпера. Наукове обгрунтування є достатньо міцною, і я йду у велику кількість деталей про це в моїй першій книзі "Dark Star" . Це тепер віддалений об'єкт був здатний заподіяння тяжких катастроф в минулому, і, можливо, буде ще раз причиною глобальної катастрофи в майбутньому.

Я вважаю, що Dark Star грає важливу роль в нашій власній історії. Тому що цей об'єкт випромінює тепло, і невелика кількість тьмяному світлі, вона зігріває і живить своєю планетної системи. Ця система здатна підтримувати складне життя прямо на нашому космічному порозі. Саме це і робить темні Теорія Зірка так, що мають відношення до будь-якого вивчення древніх таємниць. Він припускає існування місцевих темної зоряній системі, де відвідувачі на нашу планету прийшли з далекого минулого, і де, в деякому сенсі, ми, можливо, походять з занадто. Ця ідея космічних гостей з Нібіру є похідним від праць кінці Захарія Ситчин, але знаходить довіру через Темний Теорія Star. Цей суб-коричневий карлик є частиною набагато більш широкої картини - один за участю цілого нової парадигми.

Цей образ у всьому Інтернеті, але це початок життя тут!

У мене було три книги опубліковані. Мій критиками книги, "Dark Star", був опублікований в 2005 році. Він надає докладний і ретельний звіт про моїй вельми оригінальні дослідження в популярному форматі науки. Книга також була переведена на німецьку мову і опубліковані Копп під назвою "Dunkelstern".

Мій дебютний роман Єзекіїля Один (2009) є першим у вигаданому трилогії. Ця нова робота визначає мою особисту бачення Dark Star і аннунаков через ряд швидких, змова заповнені трилерів. Також тепер доступний на Kindle.

Продовження "Послідовники Гора» (2010) також тепер доступний. Це останній внесок є частиною шпигунський трилер, і частина науково-фантастичного. Приймаючи в центрі уваги живуть Боги серед нас, хто маніпулює людством у своїх цілях. Моє повне уявлення про планету Нібіру розкривається в цій книзі.

Ви можете йти в ногу з останніми новинами та оновленнями в "Dark Star Новости" розділ, останнє оновлення 24/8/11. Є більш ніж 200 сторінок на цьому сайті, і класифікуються по темі. Є числа перекладених сторінок на іспанською, італійською та німецькою мовами, а також широкий вибір книг відгуки від альтернативної жанру знань.

Нижче наведені посилання на різні сторінки предметний покажчик, а також темні дискусійну групу Star, і, нарешті, Dark Star сайт пошуку інструменту, який ви могли б виявитися корисними:

Новини          Науковий          Езотеричний          Месіанський         Артефакти          Різноманітний        Міфологічний

Енді Ллойд       Огляди книг      Грег Дженнер         Інші учасники         Глостер Привиди

Dark Star на іспанською мовою     Dark Star на італійській мові   Dark Star на німецькій мові