Raziskave v Centru za naprave Quantum

Source: http://cqd.eecs.northwestern.edu/research/research.php

Nehlajenih Infrared (3-16 mikrometrov) Quantum Cascade Laserji
Laserji, ki delujejo v srednji in daleč infrardeče (3-16 mikrometrov) spektralno regiji so zaželeni za številne aplikacije. Mnoge od teh aplikacij so osredotočene varovanja ljudi pred različnimi grožnjami. Daljinsko zaznavanje kemijske je morda najbolj preprost in je namenjen odkrivanju strupenih kemikalij, razstreliva in kemičnimi orožji na varni razdalji. Poleg tega so ti laserji se pogledal za zaščito letal pred raketnimi napadi, pa tudi za večjo zanesljivost prostega prostora komunikacije. Do pred kratkim so bili le ti laserske tehnologije, ki so na voljo na podlagi kosovnih plin ali solid-state laserji kot tudi kriogensko ohlajene laserji polprevodnikov. Ena izmed najbolj zanimivih projektov na Centru za naprave Quantum je nehlajenih infrardeče kvantne kaskadno laserji (QCLs), ki, ki je polprevodniški laser, je sama po sebi kompakten in bo pomagala odpraviti potrebo po kosovnih in nezanesljivi kriogeno hlajenje. To pomeni, da manjše, cenejše in sistem z daljšo življenjsko dobo in manj vzdrževanja. Poleg naših trenutnih zapisov v zvezi z operacijskim valovnih dolžinah in visoko temensko močjo, ki smo jih razvili tudi najvišjo moč stalno QCLs valov pri sobni temperaturi. Trenutno si prizadeva za izboljšanje učinkovitosti naprave, izboljšanje spektralne in prostorske značilnosti emisije, in v merilu izhodno moč na novo raven rekordno.... [preberi več]

Tip II Superlattice Na Infared Detektorji

III-V kvantni vodnjaki in superlattices, ki temeljijo na InAs/GaSb/AlSb in sorodnih spojin je pritegnilo veliko pozornosti zaradi svoje edinstvene pasu uskladitvi in fizikalnih lastnosti. V zadnjem času so bili novi elektronski in optoelektronski heterostrukture predlagala iz tega materiala sistema za sto logičnih vezij Gigahertz in teraherčnih tranzistorjev in RTDs in infrardečimi laserji in infrardečih detektorjev. Na Centru za naprave Quantum, smo razvili teorijo, modeliranje, rasti, opis lastnosti in tehnike za izdelavo naprav za to materialno sistema, ki so nam omogočili dokazati nekaj najboljših prijavljenih rezultatov za nehlajenih in zelo dolgo valovne dolžine detektorjev tipa II.... [preberi več]

Ultravijoličnih in Vidno naprave, ki temeljijo na polprevodnikov III-nitrida

Široki Pojasni razmikom III-nitrid materiali (AlInGaN) so pred kratkim postala ena izmed najbolj vročih raziskovalnih tem med polprevodnikov skupnosti, zaradi svoje odlične možnosti za uporabo v visoko energetsko elektroniko in UV/vidne optoelektronskih naprav. Center za naprave Quantum je imel pomembno vlogo pri razvijanju načrtovanja III-nitridi, dokazuje dosežke svetovni rekord v obeh, lahkem emisijami in za zaznavanje svetlobe naprav (vključno z nedavnim delom na fotonskih detektorjev štetje). Velik del teh raziskav je financirana s DoD. Nekateri izmed najnovejših in najbolj pomembno Spodaj so poudarili.... [preberi več]

Self Sestavljen Quantum dot naprave

Polprevodniški kvantne pike (QDs) so privlačne zaradi svojih zanimivih elektronskih lastnosti, ki bistveno vplivajo na uspešnost visoke hitrosti elektronskih in fotonskih naprav, in razvoj novih konceptov naprave, kot so enotne tranzistor elektronov. Kvantne pike, znan tudi kot kvantne škatle, so otoki obsega nanometrov, v katerem so elektroni in luknje v omejeni tridimenzionalnih potencialnih polj. Zaradi močnega porodu naložena vseh treh prostorskih dimenzijah, kvantne pike so podobni atomov. Pogosto so iz umetnih kot atomi. Eden od pristopov preiskanih na CQD je zavedati, QDs skozi selfassembly med epitaksialno rast za prikaz photodetectors in laserji.... [preberi več]

Nanotehnologija uporabo elektronskega žarka litografijo

Krepitev zmogljivosti in funkcionalnosti sistema optoelektronskih zahteva manjše dimenzije naprave. Vendar pa je optično litografijo je trenutno omejena na funkcijo velikosti približno 0,13 mikrometrov v komercialno izdelavo IC. Nadaljnje zmanjševanje razsežnosti kritik al naprav zahteva uporabo visoko tehnik reševanja, kot sta žarka litografijo elektronov. Funkcije, kot so majhne kot 0,02 mikrometrov so dokazali z Leica LION-LV1 elektronskega sistema žarka litografije na Centru za naprave Quantum.... [preberi več]

Quantum No Infrardeči detektorji (QWIP)

Uresničitev kot 'umetno oko' v obliki infrardeče naprave slikanje je ena izmed najbolj razburljivo projektov na Centru za naprave Quantum.Raziskovalna skupina preučuje multi-spektralno Quantum No Infrardeča fotodetektor (QWIP) goriščno tehnologijo detektorski nizi za ta namen. Ta prizadevanja je financirala DoD in je spodbudila potencial te tehnologije pri izboljšanju delovanja medicinske toplotno slikanje in nedvoumno prepoznavanje objekta.... [preberi več]

Razvoj nehlajenih InAsSb fotodetektor tehnologijo

Center za naprave Quantum je bila vključena v raziskavo InAsSb od svojega spočetja. Uspeh-ful razvoj III-V materialnega sistema InAsSb bi ponudila alternativno izbiro za industrijo prevladujočega materiala HgCdTe II-VI sistema in toplotnih detektorjev, kot so microbolometers za infrardeče photodetectors Oper-tivno med 7 in 12 mikrometrov mikrometrska za delovanje pri sobni temperature. Tako InAsSb, v njegovi sestavi, prekriva dva valovna dolžina se giblje, kjer so lastnosti ozračja, precej razlikujejo.... [preberi več]

InTlAsBiSb detektor tehnologija

Potreba po visoki hitrosti nehlajenih infrardečih detektorjev vžge raziskave v ozkem spojine Pojasni razmikom Semicon-ductors. Hitri nehlajenih infrardeči (IR), detektorji, ki temeljijo na tem sistemu so zelo zahteval že več vojaških in industrijskih aplikacijah, kot so: sistemi ciljnih odkrivanje, bližine fuzes, pametnih bomb in infrardeči vmesnik za protiukrepanje sistemov, LIDAR, neporušitveno preskušanju in kontroli Tehnike, spremljanje kemijskega kakovosti in proces nadzora, daljinskega zaznavanja, prostor komunikacije.... [preberi več]

Al brez InGaAsP/GaAs Laserji Emitting pri 980 nm in 808 nm

Ena izmed najbolj zahtevnih raziskovalnih projektov na Centru za naprave Quantum je za razvoj sci-znanost in tehnologijo brez uporabe aluminija polprevodniških laserjev, ki temeljijo na materialnih sistemov InGaAsP/GaAs. Glavni cilj tega raziskovalnega dela je bil iz opravljati komercialno na voljo AlGaAs na osnovi laserjev. Raziskovalno delo je financirala DoD. Tehnologija je licenco za industrijo. Nekateri izmed prelomnih dosežkov so povzeti spodaj.... [preberi več]

Antimon osnovi z visoko moč 3-5 mikrona Laserji

Električno vbrizgani polprevodniški sredine infrardeči (3-5 mikrona) laserji so strateško pomembni viri svetlobe za awide različnih vojaških in civilnih sistemov uporabe. Za večino teh aplikacij, zanesljive visoko moč op-vanje je ključnega pomena, saj določa, občutljivost in prostorski obseg končnih aplikacij. Raziskave, ki v Centru za naprave Quantum vodi raziskovalno skupnost pri oblikovanju sredi infrardeči laser na voljo za uporabo. Trenutno so tri vrste interband struktur laserskih šteje obeta visoke moči visoke temperature laserji.... [preberi več]

Published (Last edited): 06-03-2012 , source: http://cqd.eecs.northwestern.edu/research/research.php