Tranzitul lui Venus Programului

Source: http://analyzer.depaul.edu/paperplate/transit.htm

(Tanzit Înainte Venus: cinci au 06 iunie 2012)

eticheta-dvd.jpg (73,931 bytes) eticheta-data.jpg (52,829 bytes) eticheta-audio.jpg (73,630 bytes)

Obligarea Tranzitul lui Venus Programului

Pe 8 iunie 2004, un rar de tranzit a lui Venus a avut loc atunci când planeta Venus a trecut între soare şi pământ. Pregătirile sunt în curs de desfăşurare pentru tranzitul următoarea lui Venus în iunie 2012.   În expediţii istorice, exploratorii întins pe tot globul pentru a tranzitelor timp de Venus, din care scara sistemului solar a fost calculată. În epoca modernă, NASA Kepler misiune şi alte eforturi sunt caută pământ de categorie planete prin detectarea planete tranzitează stele indepartate.

Tranzitul lui Venus program este o colecţie de resurse educaţionale pentru mai mulţi utilizatori - planetarians, cluburi de astronomie, biblioteci, cadre didactice, şi alţi entuziaşti educaţie astronomie. Programul dispune de un DVD şi CD de date combinate set, un CD audio, un tobogan set de imagini+ 200 extrase de pe DVD, şi sprijinirea pagini web. În timp ce se pune accentul pe tranzitul lui Venus din 2004, mult se aplică iunie 2012 de tranzit a lui Venus, de asemenea.

107.jpg (78481 bytes) horrocksglass006.jpg (62,146 bytes) 096.jpg (18793 bytes) 156.jpg (109602 bytes) 114.jpg (16443 bytes) X239.jpg (1390875 bytes)
Credit: Chuck Bueter Credit: Chuck Bueter Credit: Chuck Bueter Credit: Chuck Bueter Credit: Chuck Bueter Credit: Chuck Bueter
197.jpg (301826 bytes) 145.jpg (117774 bytes) Horrocks-lavender2.jpg (701542 bytes) duration.jpg (5635 bytes)
Credit: NASA - Goddard Space Flight Center ştiinţific Visualization Studio Credit: SOHO
(ESA & NASA)
Credit: Astley Hall Museum si Galeria de Arta Credit: Universitatea din Oklahoma Biblioteci, History Of Science Collection  Credit: SOHO
(ESA & NASA)
Credit: Tranzitul lui Venus Programului

(Click pe imagine pentru a mări imaginea.)

Tranzitul lui Venus pe DVD, fie poate fi privit ca un spectacol de stand-alone DVD sau poate fi fundamentul unui program de planetariu.  DVD-ul este împărţit în capitole pentru a oferi utilizatorilor optiunea de a selecta subiecte specifice adaptate la public.

CD-ul de date conţine peste 200 de imagini individuale extrase de pe DVD, foi de contact cu imagini în miniatură, clipuri video şi animaţii ca fişiere MPEG-1, script-ul arată cu repere imagine şi de timp, precum şi credite imagine şi link-uri.

Peste 200 de imagini extrase de pe DVD sunt disponibile ca un set de diapozitive, pe care puteti comanda (vezi mai jos), la o rată de grup prin intermediul Planetariul Marilor Lacuri înainte de 15 ianuarie 2004.

Un CD-ul audio conţine melodii complet care sunt auzite pe DVD arată, inclusiv John Philip Sousa lui Tranzitul lui Venus din martie ; AstroCapella piesa Dance of the Planets cu plan de lectie de însoţire; şi muzica de Matt Rumley.

Colectare a resurselor a debutat la Conferinta Anuala 2003  a Asociaţiei Marilor Lacuri Planetariul (GLPA). Următoarele documente suport Tranzitul lui Venus programului (Dacă apare o casetă de dialog solicită o parolă de reţea, faceţi clic pe Revocare):

Membrii GLPA si non-membri, cât se poate achiziţiona Amestec DVD şi CD de date stabilit, CD-uri audio, sau Set diapozitive din GLPA în timp ce livrările ultima.

GLPA Membrii Non-GLPA deputaţi
DVD şi CD de date stabilite 15.00 dolari (primul exemplar gratuit) 15.00 dolari
200+ diapozitive 200.00 dolari 225.00 dolari
Audio CD 5.00 dolari 5.00 dolari

Notă: GLPA expediat o copie gratuita a DVD şi CD de date a tuturor membrilor GLPA în decembrie, 2003.

Puteţi plasa o comanda acum, în timp ce livrările ultima, la GLPA On-Line Store.

Pentru a pregăti pentru cinci au 06 iunie 2012, tranzitul lui Venus, a se vedea www.transitofvenus.org/2012.htm. Pentru tranzit general, am recomandat aceste aperitive:

Starman speciale de Jay Ryan: "Conjuncţii Inferior şi Tranzite de Venus"

Horrocks.gif (10,958 bytes)

% http://analyzer.depaul.edu/paperplate/Transit 20Venus/activity.htm% 20of
Hands-on pentru a înregistra activitatea de 2012 de tranzit a lui Venus pe o farfurie de hârtie asemănător cu prima înregistrare a lui Ieremia Horrocks in anul 1639.

inclined.jpg (23,247 bytes)

Hands-on activităţi care ilustrează şi explică frecvenţa neregulate de tranzit a lui Venus.

Pentru imagini de tranzit din 2004 a lui Venus, a se vedea www.transitofvenus.org/history/2004.

Resurse pentru Tranzitul lui Venus programului au fost posibile în parte de către un 2003 Toyota TAPESTRY subvenţie, care este finanţat de către Toyota Motor Sales, Statele Unite ale Americii, Inc şi este administrat de catre National Science Asociatia Profesorilor (NSTA)Tranzitul lui Venus programului este listat sub Aplicaţii Fizica. Directorul de proiect este articolul Klinger a Planetarium Penn-Harris-Madison & Aer/Space Museum din Mishawaka, Indiana.

Spatiu pe server pentru acest site este curtoazie al Oficiului de Space Science (OSS), Centrul pentru Educaţie şi Outreach la DePaul University.

http://analyzer.depaul.edu/paperplate/Transit% 20of% 20Venus/Internet% 20caveat.htm
Emptor despre crede tot ce vezi pe Internet (inclusiv aici).

Comentariile tale, sugestiile, contribuţiile şi educaţionale sunt întotdeauna binevenite.  Vă rugăm să ne pe e-mail la bueter@transitofvenus.org.

Published (Last edited): 04-01-2012 , source: http://analyzer.depaul.edu/paperplate/transit.htm