Albert Einstein

Source: http://www.physicsmatters.org/einstein/index.html

Документ без названия

Albert Einstein sa nascut in 1879 in sudul Germaniei. Mama lui a fost un jucător talentat şi pian a avut Einstein începe lecţii de vioară când era foarte tânăr. Einstein a continuat cantand la vioara pe tot parcursul vieţii sale şi a devenit foarte bun ( viori ).

Când era de cinci ani, tatăl lui Einstein ia arătat o busolă. Einstein a văzut în mişcare acul şi a vrut să dau seama de ce ( Compass ). Acesta a fost începutul de interesul său în fizică.Curiozitatea a fost una dintre calităţile cele mai mari a lui Einstein. " Cel mai important lucru nu este de a opri interogatoriu, "a spus el o dată ( piese de puzzle ).

Einstein a fost un funcţionar de 26 de ani în cadrul Oficiului de Brevete din Berna, Elveţia, în 1905, când a făcut marea lui lucrare cu privire la teoria specială a relativităţii, materie, şi teoria cuantică. El a fost căsătorit cu Mileva Maric, un fizician sârb, cu care a avut trei copii.El a deţinut mai târziu catedre în oraşele europene din Zurich, Praga şi Berlin. Acesta a fost în Berlin, la sfârşitul anului 1915, care a terminat teoria generala a relativitatii, care a explicat relaţia dintre gravitatea şi de structura de spaţiu şi timp.

Einstein a ajuns la Institutul pentru Studii Avansate din Princeton, New Jersey, în 1933, după nazist a ajuns la putere în Germania. El a petrecut restul vieţii sale în Princeton, încercând să afle cum toate din fizica se potriveşte împreună ( de mână şi Atom ). În plus, pentru a studia fizica si cantand la vioara, Einstein a lucrat pentru pace şi drepturile omului ( simbol de pace ). El a fost evreu şi a sprijinit formarea statului Israel ( Steaua lui David ). Einstein a fost chiar solicitat să fie preşedinte al doilea Israel, dar el a refuzat de locuri de muncă.

Einstein a fost mult mai mult decât un om de stiinta cu părul alb nebun ( Einstein Bust ). El a fost un om curios şi greu de lucru ale căror idei au schimbat lumea în mai multe moduri diferite ( Brain ).
Published (Last edited): 18-12-2011 , source: http://www.physicsmatters.org/einstein/index.html